2010-06-14
 09:55:21

Hemma igen

Ja, det vart bara ett UL. Ingen undersökning eller något sånt men fick åtminstone se min bebis igen. Jobbigt att dom inte ville kolla mig mer men eftersom det var rätt mängd fostervatten och hon var lagom rund om magen så fick jag en ny tid på torsdag 8.30 .. Då blir det ännu ett kontroll ultraljud, kurva och gynundersökning för att se om jag är mogen. Som jag fattade det så sätter dom igång mig på torsdag om jag är mogen annars är lördag en garanterad dag för igångsättning. Det känns som en evighet dit och jag hoppas att hon kommer igång av sig själv.

Nu ska man även få dessa dagar att gå, usch och fy. Har en känsla av att jag inte kommer att komma igång själv utan får helt enkelt vänta. Isåfall hoppas jag att det blir på torsdag.. Man får ta en dag i taget även om det är jobbigt och svårt att göra det. Men nu har man åtminstone en dag att se fram emot, eller ja.. Två olika dagar beroende på om det blir på torsdag eller lördag. Jag hoppas och ber till gud att torsdag är dagen i alla fall..

Hoppas ni får en bra dag idag.


Elin

Värkarna sätter nog i gång i kväll om hela slemmisen har gått, fast inte säkert men det gjorde det för mig.


Emma,21 år & Gravid <3

Skönt att du fick se lill tjejen & att hon mår bra iaf ^^,



Vad jag hört så brukar dom flesta förlossningar starta

ganska kort inom loppet av att man fått en tid för igångsättning :p kanske är det för att man då slappnar av

& vet att bebis kommer komma snart?

Jag vet inte ja,men vi kan juh alltid hoppas :D



Ta hand om dig tjejen.



kramis



PUBLICERAT: 2010-06-14, 16:09:10 | URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Mamma

Nu ligger du där inne och ska få din eftrlängtade bebis:) jag väntar och funderar hur det går:) älskar dig gumman!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: