2010-06-02
 17:09:58

Ingen bebbe ännu

Snart så har även denna dag gått :) Underbart! En dag närmare för varje dag som går. Trots BF så har ingen bebis behagat vilja titta ut än fast dagen är ju inte slut än. ;)

Började morgonen med massa slapp bara, tog en dusch och gjorde mig klar och gick sedan till mamma. Fy tusan vad varmt det varit idag.. Tur hon har skugga på sin uteplats.. Vart bjuden på både morotskaka och bullar :D Dom slank ned fint, haha. Satt där tills älskling ringde och då gick jag och mötte honom för att traska vidare till Enen.. Köpte hem lite frukost och så och nu ska vi grilla korv. :) Sällan vi grillar, va?? ;) Jag har lite huvudvärk så jag lär ta och klunka i mig vatten för det har jag bara druckit 2 glas idag. Dumma mig! Hoppas huvudvärken försvinner sen.. Annars blir resten av eftermiddagen och kvällen lugn. Är ganska trött också..
Har haft lite tråkigt med kameran också, höhö..




Idag:















Igår:






Annica Lind

Oj vilken stor och fin mage du har fått. Följer din blogg med spänd förväntan nu. Jag hoppas allt kommer gå bra när bebben väl vill titta ut. Hälsa till Kim.


Marina

Du är så fin gumman!


Ingela Lindström

Vilken fin mage du har.Du är jättefin:)Hoppas allt går bra på förlossningen men om du bara slappnar av och inte är rädd (kanske lätt för mig att säga) så sköter kroppen detta så bra.Och var inte rädd för att be om smärtlindring.Vilket BB ska du föda på?Skiljer sig åt vad det gäller smärtlindring från BB till BB.

Lycka till i massor och Stor kram från Mig//Ingela (Mammas facebook vän)


Angelica

Nejdå, jag kommer be om den smärtlindring jag vill ha :) Jag ska föda på Gävle BB, har bara hört bra om dom :) Tack så mycket!



Kram!



PUBLICERAT: 2010-06-04, 20:11:27 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: