2010-06-05
 12:05:56

Ingen bebis inatt heller

Nej, det kom ingen bebbe i natt heller. Suck! Men nu är det en ny dag och vi får se vad som händer :)
Jag ska i alla fall snart gå till mamma, ska få potatissallad och rostbiff där idag. Mums.. Kim ska tatuera in kinesiska tecken på brorsans ben idag också. 2 tatueringen på 2 dagar.. Även hans första. Men han är nog glad, haha.. Dom blir ju bra i alla fall.. Kim får även besök av Stefan om ett tag och hans fruga Sinikka ska hem till mamma så jag hänger lite där med tanterna ;) Skoja mamma!!

Imorse åt jag och älsklingen frukost ute på balkongen för första gången. Det var mysigt :) Brukar alltid få äta frukost själv eftersom Kim antingen jobbar eller så är han aldrig hungrig på morgon, haha..
Också är det ännu en fin dag av sol och värme. Jag är så jäkla blek så jag bländar mig själv om jag skulle visa min kropp, haha.. Blir solarium i sommar eftersom jag kommer vägra gå i någon bikini nu. Först blir det att fixa kroppen till nästa sommar. Blir en plåga att ligga i solarium när det är varmt ute men det är ett måste..

Jaja, det var väl allt för nu. Ha en super bra dag!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: