2010-06-01
 14:38:47

Juni

Nu är det väl ändå sommar :) Jag gick ut en stund strax efter kl 11 tror jag det var. Jag kan bara inte sitta hemma när det är sånt här väder! Men nu är jag jätte trött. Funderar på att lägga mig och vila en stund, åtminstone tills Kim kommer hem ifrån jobbet. Ingen bebbe än, hoppas hoppas att hon kommer snart. Skulle dock inte förvåna mig om jag får gå så pass länge att man lär bli igångsatt .. Då blir jag ledsen i ögat! Men nu ska vi inte vara negativa. Snart har denna dag gått också, sjukt skönt! Man vet att man kommer en dag närmare varje dag åtminstone. Hihi.. ♥ Hon tittar väl ut när hon är redo, ingen idé att skynda på. Men jag kommer se till att röra på mig lite varje dag, oavsett hur jobbigt det är. För någonstans tror jag att det är bara nyttigt och kanske en hjälp på traven.. Hellre det än att bara sitta inne i alla fall..

Hoppas ni har en fin dag i fin vädret. Och håll tummarna att det händer något idag/inatt!


Anonym

Jag gissar att hon kommer på självaste nationaldagen. Hon kommer vara 51 cm lång och väga 3980 gram ;)



Hoppas det är OK att man gissar :)


erika

testa en matsked ricinolja så sätter nog värkarna igång :) en kompis till mig gjorde så.



PUBLICERAT: 2010-06-01, 15:13:52 | URL: http://eeriiika.blogg.se/
Angelica

Självklart är det okej att gissa :)



Erika, nja tror jag hoppar över det. Det funkar ju som ett laxeringsmedel :P



PUBLICERAT: 2010-06-01, 20:46:33 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
erika

jaa men det är ingen fara :) du får gå på toaletten några ggr sen är de över ;p



PUBLICERAT: 2010-06-02, 12:31:59 | URL: http://eeriiika.blogg.se/
Mamma

ricinolja har jag hört med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: