2010-06-11
 10:06:53

Något att göra..


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Det lilla barnet är fulländat och sprängfyllt av energi och strävar hela tiden efter
att få uttrycka sig här på jorden" / Våga vara vuxen - Bli en bra förälder

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Sovrumsväggen

3. Vad var det senast du såg på tv?
Åt frukost och såg på Rachel Ray

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
10.00 ... (Nära, 09.55 i skrivande stund)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Prat från Rachel Ray från teven

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Igår var jag utomhus hela dagen. Var och spelade Minigolf, åt på stan, var på bernö,
rusta, dollar, ÖB, maxi och statoils biltvätt :)

7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna? 
Läst olika bloggar; Marinas, Cickis, Mammas, Kissies (ja jag vet vad ni tänker men det är underhållande) ;p

8. Vad har du på dej?
Trosor, en vit filt och ett par mysiga tofflor 

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Jag kan inte komma ihåg att jag drömt någonting.. för ovanlighetens skull.

10. När skrattade du senast?
I morse när Kim försökte hångla upp mig men inte fick :P

11. Vad finns i rummet där du är nu?
En fotölj, blommor, spjälsäng, katt, säng, byrå, garderober, hyllor och tavlor :)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Smallville :P

13. Vad tycker du om den här utmaningen? 
Tja, den fördriver morgonen lite grann i alla fall ;P 

14. Vilken vad den senaste filmen du såg?
Green Zone, halvbra film

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Mitt drömhus, drömbil, hus utomlands, stuga, kläder, skor och massor av mer :)

16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
Jag är egentligen blond, jag har varit näst intill beroende av spelet WOW (world of warcraft)
och har spelat i ungefär 2 år.. om inte mer? Men har slutat nu..

17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle definitivt minska kraftigt på invandringen, tyck vad ni vill men så är det.

18. Tycker du om att dansa?
Absolutly love it

19. Georg Bush?
Krig? Hahaha

20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Flicka - Novalie. Pojke - Milo

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
OM
han fanns skulle jag säga åt han att sluta ta så många onödiga liv.



detta är min framtida tatuering
den kommer göras på vaden så fort jag slutat ammat :)


Mamma

Men Angelica, du vill stoppa invandringen men du skulle vilja bo utomlands..hur låter det då:P


lucke

Hejsan på dig! Vad tycker du om Shakiras nya VM låt? :)



PUBLICERAT: 2010-06-11, 13:58:50 | URL: http://modegrabben.blogg.se/
filip och fredrik - med ett a i slutet

bra tidsfördriv.. annars kan du spana in vår b logg, super bäst!



PUBLICERAT: 2010-06-11, 14:16:47 | URL: http://filippaochfredrika.blogg.se/
Angelica

Stoppa? Minska, skrev jag.. Och sen är det så att jag tycker att vi svenskar ska ha tillgång till arbeten här först innan dom andra utifrån kommer och tar dom.. Finns många orsaker till att jag vill minska invandringen så listan kan bli lång och du vet vilka invandrare jag menar. Och om jag skulle flytta utomlands skulle jag anpassa mig efter deras regler, så är det tyvärr inte här i Sverige till stor del.



PUBLICERAT: 2010-06-11, 14:47:23 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Angelica

Förresten så tycker ju du samma sak och du skulle ju aldrig tacka nej till ett strandhus i turkiet....



PUBLICERAT: 2010-06-11, 14:48:25 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: