2010-06-14
 06:48:24

Nervös

Sitter här nyvaken nu, vaknade 20 min innan klockan ringde. Vet inte varför men nervös är jag inför kontroll UL. Kanske för att man även har frågor som man kommer få svar på. Det börjar ju trots allt närma sig förlossning, oavsett om det startar själv eller om man blir igångsatt. Ny vecka nu och 12 dagar över tiden. Min slempropp lossnade igår och det hade även lossnat lite nu på morgonen. Jag tror åtminstone att det är den, är rätt säker..
Den har ju lossnat för mig 3 gånger nu, första gången var i tidigt skede så den återbildades. Kommer inte ihåg vilken vecka jag var i men det var långt kvar till BF i alla fall. Sen en gång efter det och till sist igår och så lite idag då.. Men har inte känt av några värkar.. Jag hoppas jag kan få en undersökning i alla fall..

Nu ska jag hoppa in i duschen, balkongdörren har stått lite öppen hela natten och det är ju inte jätte varmt direkt så man sitter här och huttrar.. Skriver om vad som hände när vi kommer hem igen.


Lilla älskling därinne, titta ut nu för jag längtar så efter att få se dig..


Anonym

Att slemmis lostnat är ju ett bra tecken iaf!

Hoppas dom inte skickar hem dig utan att du har öppnat dig och dom sätter igång dig istället.



Blev själv igångsatt efter 10 dagar efter att ha öppnat mig 3 cm men inget mera hände med värkar i flera timmar :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: