2010-06-07
 20:59:53

Otroligt seg dag

Så uttråkad som jag varit idag har jag nog aldrig varit i hela mitt liv. Det vart riktigt jobbigt ett tag så jag och älskling bestämde oss för att åka till Högbo och kolla vad de hade för mat att erbjuda och ev. spela mini golf när solen tittade fram en liten stund. Vart inget av det, maten var ju urusel. Fanns ingenting att välja på och på mini golfen var det nog en hel skola så det hoppade vi över.. Synd, när man äntligen tar sig iväg ensamma tillsammans för att göra någonting. Vi åkte vidare till Medskogssjön för att äta men där fanns det ju inte heller någonting. 3 olika maträtter och vem betalar 70 spänn för korvstroganoff med ris? Inte vi i alla fall :P
Vi åkte tillbaka till Sandviken och det slutade med att vi handlade kebab rulle och hamburgare på Aga kiosken. Mamma ringde och var hungrig så vi handlade mat åt henne med så hon kom hem till oss och åt :) Hon hade precis kommit från stan och hade med sig en jätte söt, vit volang mössa till bebisen. Och ett par sånna där blöjtrosor i samma material, volanger på baksidan :) Dåligt söt hon kommer vara i det där med en klänning..

Mamma gick hem en stund efter att hon hade ätit klart och jag vart uttråkad igen. Kim skulle tatuera Erik så jag bestämde mig för att gå hem till mamma. Brorsan kom också dit så vi pratade lite och sådär. Tillslut, när klockan var runt 18 tiden, åkte vi till Valbo .. Det gör ju så jäkla ont när jag går men jag ville röra mig lite. Hon hade presentkort på Media Markt så vi åkte först dit och handlade lite. Jag köpte en vattenkokare, hårfön och en feber termometer. Behövliga saker, kan jag säga.. Vi åkte vidare till köpcentrumet och gick och tittade lite. Men det vart ingen längre stund.. Handlade bara lite frukost på Coop.. Jag var så jäkla shoppingsugen men för snål för att handla något vilket kan vara bra :) Ville in på H&M också men orkade inte bära kassarna från Coop där inne så vi hoppade över det. Lika bra för annars vet jag att jag hade kommit ut med någonting därifrån :P

Och med bebben händer det inte mycket, känner lite värkar då och då. Fick dock några annorlunda värkar idag än vad jag haft förr. Värken strålade ut i ryggen och ned i benen.. Vart så när jag började gå och höll i sig i ungefär 1 minut men dom kom inte regelbundet utan med låååånga mellanrum. Men minsta lilla gör ju så att man hoppas på att det är på gång men man blir lika besviken varje gång.. Den 9e ska vi till BM igen och då ska hon berätta hur vi ska göra, har ju gått 1 vecka över tiden när vi ska dit. Blir säkert UL på förlossningen för att se så fostervattnet och allt ser bra ut.. Men jag hoppas fortfarande att vi hunnit åka till BB innan den 9e..

Imorgon funderar vi på att åka på bilbingo. Det skulle vara kul :) Har aldrig varit på det förr. Får se hur vi gör med den saken, det är inte förns på kvällen i alla fall.. Under dagen har jag ingenting planerat men någonting ska jag se till att göra så man fördriver tiden. Nu är jag i alla fall bra trött, ska ta en dusch som jag gör varje kväll, och sen blir det nog att slänga sig i sängen framför en film och sen sova..
Hoppas ni har haft en bra dag!


Marina

Åhh va kul med bilbingo. Det har jag och Magnus tänkt göra någon kväll också :)



PUBLICERAT: 2010-06-07, 22:27:35 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Marie

Värkar som går ut i ryggen och ner i benen... Då är det nära, spannande!

Kram från Värnamo-Marie


:)

Jag säger detsamma värkar i ryggen då e d nära be mannen din att massera kraftigt i svanken om det e där det gör ont så kan det sätta igång....


Mamma

Jag tror också det inte är långt kvar. Att det gör ont som du skrev så säger jag som Marie, du ska se det som nåt bra för det gör det ju lättare för barnet att komma ut:) Snart kära dotter är du mamma:) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: