2010-06-18
 19:01:07

Premiärtur med vagnen

Efter att vi haft besök av Marina & Magnus bestämde vi oss för att ta en premiärtur med vagnen :) Vi gick faktiskt en bra bit och fy fan, det kändes i min kropp. Har ju ont överallt men det är bara att bita ihop för röra på mig måste jag.. Kroppen är ju inte i det finaste skick just nu.. Dum som man är tog man ingen bild heller, får göra det nästa gång. Kan bara säga att mitt stor hjärta är stolt som en tupp :) Han skiner som en sol när han får gå med vagnen. Jag själv får ta min egna premiärtur för jag gick bara bredvid nästan hela tiden ;) Men det gör inget för jag älskar att se han såhär.. Jag myser så himla mycket av att Kim är så lycklig. Jag är ju själv lika lycklig och kan inte önska mig annat än det här. :)

Hinner inte skriva mer för nu vaknade lill hjärtat :) Kommer fler bilder inom kort! :)

Ps. Hon har gått upp 103 gram sedan igår så allt är som det ska ♥



denna har Kim ritat upp på en tavla :)


Marina

Ååh, vad mysigt!! Promenaderna måste vara helt fantastiska!! Kan förstå att Kim är stolt och lycklig :) Han har ju en underbar fästmö och mamma till sin/er otroligt vackra dotter.



<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: