2010-06-04
 17:05:49

Rickard

Idag kom Rickards död över mig. Ville bara lämna ett inlägg till minne utav honom ♥

Min saknad är oändlig

Och du finns här
Här hos mig nu
Oro finns ej längre kvar

Kom var mig nära fast du inte är här (Inte är här)
Tänk på mig var du än är (Tänk på mig var du än är)
Men jag kan känna att i luften där finns du (Där finns du)
Den som jag andas just nu

Jag blundar och jag ser
En bild av den du var
Bevarad i mitt hjärta


Och du finns här
Här hos mig nu
Oro finns ej längre kvar




Emma,21 år & Gravid <3

Hej Tjejen!



Beklagar sorgen :(

Det är hemskt hur många unga som lämnar jorden allt för tidigt :/



Men hur är det med dig nu då?

Såhär på slut tampen? :)

Bara bra hoppas jag.



Håller tummar & tår för att eran lilla tjej ska

titta ut snart :)



Kram på dig.



PUBLICERAT: 2010-06-04, 17:38:22 | URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Angelica

Ja, det är det :/



Jodå, det är helt okej. Börjar bli uttråkad bara, känner att det är så nära nu så vill göra massor av saker som jag inte kommer ha tid med på ett tag :P Smart att komma på det EFTER bf :P



Hur är det med dig då?



Kram



PUBLICERAT: 2010-06-04, 20:08:12 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Emma,21 år & Gravid <3

Hehe okej , ja jag kan förstå det.

SJälv tycker jag att tiden bara springer iväg :S

Börjar bli lite stressad att inte allt är klart riktigt än,

med tanke på att vi började renoveringen av bebis rum igår ;) haha.



Men jag antar att det är sista veckan/dagarna som

går riktigt sakta :(



Jodå här är det bra,

mycket vätska & så bara :S

Men annars så ;)



Kram Kram



PUBLICERAT: 2010-06-06, 10:39:02 | URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: