2010-06-03
 11:11:58

Städar

Sedan 10 tiden imorse har jag hållt på att städa. Svetten rinner på mig och jag hoppas att jag får värkar i belöning :P Om en liten toalett har tagit 1 timme att städa så kan ni tänka er hur noga jag är.. Nu ska jag stå i tills jag nästan tuppar av *skämtåsido* och kommer ingen bebis då så lär hon aldrig komma ;) Det blir ju skinande rent i alla fall !! :)


Marie

Vilken fin mage du har! Passa på att göra en gipsavgjutning nu innan den försvinner. Jag har gjort på bägge mina magar och de hänger fortfarande på väggen, rödalackade och fina, fast den yngsta är sju i år.

Ett tips bara i väntans tider. Vill di kan jag skicka en bild, fast det får bli via mms, andra kameran sönder.

Kram från Marie i Värnamo


Mamma

Kan va skönt och ha det gjort innan du åker, om du inte får vänta nån vecka till för då blir det ju en storvända till:)


Angelica

Tack för tipset Marie, har faktiskt tänkt på det men glömt bort det :) Har du lust så får du gärna skriva vad som behövs för jag har inte hållt på med sånt sedan jag gick på dagis :P



Kram!



PUBLICERAT: 2010-06-04, 20:10:18 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Marie

Vaselin, gladpack och en massa, typ sex rullar, gips på rulle som de har på apoteket.

Smörj in mage och bröst med vaselinet och klä dig med gladpack, lägg det fint vid brösten. Sen får Kim klippa bitar, doppa i ljumet vatten och klä in dig. Ställ dig i duschen så ni inte grisar ner. :-) Det torkar fort men varförsiktig när ni tar av det. När det torkat så klipp till kanterna och klä dem med nya remsor runt om, om du förstår, så det inte blir kanter som kan fransa sig.

Jag har spraylackat mina både in- och utvändigt med klarlack, de blir lättare att damma då. sen är det bara att göra små hål i brösthöjd, sätta en lina emellan och hänga upp.

Alldeles egen konst som garanterat ingen annan har. De må ha gjort såna, men det är inte just din mage. De är väldigt uppskattade oxå, tjejer tycker att de är fina på sitt sätt, killar tycker om bröst... :-)

Lycka till och skynda dig innan lill-hönan behagar titta ut.

Kramar igen från Värnamo-Marie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: