2010-06-13
 08:02:46

Tvätt

Ytterligare en tidig morgon med tvättstuga. Och som jag förstod fick jag kliva upp och ta det själv. Vaknade runt 04.30 av att Kim fortfarande låg och kollade på Smallville så man kunde ju inte räkna med att få någon hjälp denna tid på dygnet direkt. Och tungt var det! Fattar inte vart all tvätt kom ifrån. En annan är ju bra trött också men det är bara att bita i det sura äpplet, tvätta och se glad ut. Vägrar ha massa tvätt när man kommer hem ifrån BB. Och nej, ingenting har hänt ännu. 11 dagar över tiden och jag känner mig så jävla less. Igår hade jag, vad jag tror var, oregelbundna värkar. Till och från i flera timmar. En stramande smärta i magen och bak i rygg. Magen vart dessutom stenhård. "YES", tänkte jag. "Nu sätter det snart igång" .. Tji fick jag, som vanligt. Just för att det inte har hänt någonting i natt, alltså. Man ska aldrig tro att det är på gång för då går det över lika snabbt..

Ja, men det är bara denna dag kvar sen imorgon är det dags för UL. Förhoppningsvis får jag den där hinnsvepningen också, man kan ju hoppas.. Trött är man på att bara gå och hoppas hela dagarna. Jag vill föda NU, NU, NUUUU på momangen. Inte om några timmar eller dagar utan nu på en gång. Skiter i hur ont det gör för nu vill jag ha ut henne. Det här är det plågsammaste jag varit med om i hela mitt liv, att bara vänta och vänta på att man äntligen ska få se sitt lilla underverk som jag redan älskar av hela mitt hjärta. Ja, men vad gör man? Jo, man fortsätter att vänta och försöker att INTE låta tålamodet rinna av en helt. Även fast det är svårt. Synd att det ska ta så mycket på psyket, man tänker ju sjukt mycket alltså. Bl.a att någonting är fel, man känner sig som världens ensammaste människa att gå över såhär länge (även fast jag vet att det inte är så) och någonting jag är jätte orolig för är att det blir kejsarsnitt. Skulle dock inte förvåna mig eftersom jag inte haft jordens bästa tur hittils men det vill jag verkligen, verkligen, verkligen inte.. Jag dör nog hellre, nästan.. Vill vara med om en normal förlossning, hoppas jag får det också.. Ja, men med det sagt så kom jag inte mycket längre i livet. Haha!

Hoppas ni får en fin dag. Kim ska spela match idag mot några agressiva jäklar, kan bli lite action då. Hoppas! ;)
CU later.


En annan orkade ju inte böja sig fram varje gång, fick träningsvärk i benen.
Det ni! Hahah.



När jag väl böjde mig ned var det inte lätt att ta sig upp igen,
det är en sak som är säker..






Nu har sängen stått tom alldeles för länge..


Marina

Men guud så sött det blev med himlen :) Eller vad man ska kalla det. Jätte sött ju :) Där kommer hon att trivas :)



PUBLICERAT: 2010-06-13, 12:25:33 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: