2010-06-05
 23:13:05

Varken internet eller tv kanaler

Ja, denna eftermiddag har ju minst sagt varit sug tråkig! Tv kanalerna fungerade inte (det gör dom fortfarande inte) men dock inte bara jag och Kim som är drabbad utan det verkar ha blivit något fel någonstans.. Jäkligt tråkigt! Sen tänkte man sitta vid datorn istället men då har internet slutat fungerat också. Men nu lyckades jag "låna" internet av någon granne i närheten som inte hade lösenordsskyddat sitt ;) Tack och bock!!

Eftermiddagen har i alla fall bestått av att plocka lite. Jag är så uttråkad lätt numera, man tänker på massor av saker som man förmodligen inte kommer hinna med sen. Brorsan var hit och vart tatuerad med ett grymt bra resultat. Tog dock ingen bild på denna, glömde helt bort det. Men det vart en lite mer avancerad idag, en döskalle med blommor runtom och en banderoll igenom munnen eller något sånt. Det vart även skuggning för första gången och allt vart bra :) Nästa projekt på bror min är först och främst att fylla i den första "Neo" tatueringen han gjorde igår.. Sen vill han ha nå tribalmönster osv.. Ja, det är ju bra att älskling har någon att träna på :)

Efter det så var jag sjukt trött. Jag la mig i sängen och slumrade till en liten stund medans älskling gjorde mat och gud så gott det vart :) Han gjorde köttfärsbiffar, potatismos med lingonsylt :) MUMS! Och efter det vart det en film som jag verkligen rekommenderar: Dear John. En drama, tror jag.. Men såååå bra. Enligt mig ;)
Jag har haft lite förvärkar till och från hela dagen, fick även en värk bak i ryggen och har haft ont i ljumskarna hela dagen. Ungefär som att man sträckt dom. Sen har jag ju känt av dessa ilningar flera gånger, dom som gör så ont så jag stannar upp och ställer mig på tå :P Men det är bara skönt att man känner av lite, man får ju förhoppningar om att det är på gång då.. Hehe.. Får se om det blir i natt..

Trots att Kim har semester fick han åka ned på jobbet nyss, hans chef hade glömt att skriva någon beskrivning till de som tar över under Kims semester. Han borde få dubbelt betalt när han måste åka ned såhär sent, en lördag plus på semestern?? Annars är det ju dåligt lär jag säga..
Jaja, får se när han kommer hem igen. Kunde ta upp till 4 timmar om han var tvungen att fixa sakerna själv..
En annan ska väl snart hoppa i säng, börjar bli lite tung i ögonlocken.. Hoppas ni haft en fin dag i alla fall!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: