2010-03-02
 12:25:19

Bilder

Här kommer 2 st nya bilder för denna vecka :) Hoppas ingen tycker dom är stötande eller liknande men kameran dog och vi har dessvärre inga fler batterier. Jag själv tycker det är så vackert med lite hud när man är gravid! :)
Här ser man rätt tydligt mina bristningar också men det hör ju till, får man så får man. Vad ska man göra? Dom kommer blekna sedan i alla fall så jag bryr mig inte. Lika stolt över min gravida kropp ändå!!
(Det fula ärret ovanför naveln är efter navel piercingen som dessutom satt snett, haha)






Anonym

hej:D hur står det till idag?:)



PUBLICERAT: 2010-03-02, 13:28:46 | URL: http://eweman.blogg.se/
nathalie walther

guud vad fin du är, myys med stor mage!! vill också ha bäbis :) å lär bara få säga, vilka jätte bomber ;D hehe krams


Rebecca

Gravida kvinnor är fan det vackraste som finns =) Du är jätte vacker,gumman. Och du ska verkligen va stolt över din kropp.



PUBLICERAT: 2010-03-03, 11:15:34 | URL: http://bekizzens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: