2010-03-24
 18:00:07

BLÄ för rust!

Det har blivit lite dålig uppdatering här men jag har inte orkat. Jag är så sjukt less på rust nu så jag spyr snart! Dom skulle ha varit klar idag egentligen men eftersom det var så sjukt mycket mer jobb än vad de räknat med så tar det tills på fredag. Det känns riktigt surt, faktiskt. Alla möbler står ju packade i mitten i varje rum med plast över. Det går inte ens att laga mat här hemma. Hela lägenheten känns fuktig och äcklig, uscha. Stackars katter, har ingenting alls att göra. Och inte vi heller, dessutom.

Vi går och lägger oss tidigt på kvällarna för att det är så tråkigt här, sen kliver vi upp runt 7 tiden och jag går hem till mamma och Kim åker till jobbet. Riktigt värdelös vecka även om jag haft det trevligt med mamma såklart, men man ser inte fram emot att gå hem på eftermiddagarna. Jaja, får hoppas sen när det är klart att det var värt all väntan. Kommer bli mycket att städa när han är klar!

På fredag f.m åker vi in till Ikea och handlar lite grejer så det inte är lika tomt här hemma. Roligare att handla nu när man fått fint hemma också :) Kim har veckovila så det passar ju bra. Så min helg kommer bestå av att göra en grovstädning och sen göra fint här hemma. Älskling jobbar väl på lördag så jag får göra det mesta själv men mamma har erbjudit sig att hjälpa till så det känns ju skönt :) Jobbigt för mig att städa allt helt själv, blir ju som att städa ur en lägenhet inför flytt typ. Kommer vara damm överallt!

Jaja. Idag hade jag och mamma så tråkigt på förmiddagen så vi drog in till Valbo och gick runt på Ikea en sväng. Vi åt även där :) Gott! Men jag köpte ju inget idag eftersom pengarna kommer imorgon. Jag var riktigt trött där på slutet också så när vi kom hem runt 14 tiden så la jag mig på soffan och somnade :) Vaknade när Kim kom hem till mamma och hade slutat jobbet. Jag är fortfarande ganska trött och börjar bli hungrig också men vad ska man äta? Tänker då inte ställa mig och laga mat i den här röran och dammet så det får väl bli någon macka sen bara.

Hoppas alla haft en bra dag !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: