2010-03-15
 10:53:56

Booooring

Jag hatar att vilja göra saker men känner att man inte orkar eller att det inte är nå kul att göra det själv.
Som nu te.x, klockan är bara 10.50 och jag känner mig redan uttråkad inför denna soliga dag!
Jag ska traska ned till Sandvik med en matlåda åt gubben min, i alla fall. Ja, men sen då. Inte ville morsan gå med heller, hon kände sig krasslig. Ja men då får jag väl gå själv då, haha. Är det någon gång man skulle haft en vovve så var det ju nu. Har man ju alltid mysigt sällskap! ;)

Har tvättstugan klockan 13 också, känns ju inte sådär jätte lockande kan jag säga. Men det måste ju göras, fiifan.
Får se om jag får annat för mig och skjuter upp tiden till imorgon eller nå, haha.
Älskling ska iväg och fortsätta på sin ryggtavla idag också, en annan tycker ju att det är nog då den blivit så grymt stor. Men han vill ha mera, då lär han väl göra mer då :P
Mina stackars katter går bara runt här inne och är så j-vla uttråkade, pluttarna! Men jag vill vänta i 2 dagar till, sen kan jag släppa ut dom. Med tanke på Sotis sår under magen, alltså. Vill inte riskera att dom går upp. Men sen så, ska dom få vara ute! Kan lämna ytterdörren öppen nu också så dom känner att dom kan gå in när dom vill. Skönt att bo på nedervåningen och dessutom i hörnet så ingen kan gå förbi och se in, haha.

Nej, nu: annat! :P





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: