2010-03-05
 14:02:58

Efterbliven?

Jag tror att mina katter är efterblivna. Har ena av dom pungkulorna i magen(?) så är det något annat fel. Var till ÖB och fyndade en sån där katt toa med lock (som dom går igenom en lucka för att komma in i) just för att slippa all sand dom skvätter ut på golvet. Ja, vad tror ni dom gör? Eller Sessan gör.. Hon sitter utanför, stoppar in tassen och har ut all sand hon får tag i på golvet. O-M-G !!! Jag har visat dom att man ska gå in i den och det ligger sand i så dom borde ju fatta vad den är till för. Nä, men istället så har vi ut all sand över hela toalett golvet och är förståndshandikappade istället!! GUD, kan man bli mer trött på dom där katterna? Fattar inte varför jag behöll dom när så många hörde av sig från blocket. Ångrar mig big time nu .. Slänger ut en massa pengar på dom där helt i onödan. Så sjukt jävla irriterande..

Jaja, det är fint väder idag i alla fall (för att tala om något helt annat) och det är grymt skönt. Man blir på så mycket bättre humör. Vi har ganska nyligen skjutsat hem Marina. Har haft en trevlig dag/kväll med henne :)
Och imorgon ska jag förmodligen följa med dom ut!! Hör och häpna. Jag är grymt sugen på att bara få umgås med några kompisar och komma ut och mingla lite, med en alkoholfri drink ofc ;) Men man vet ju inte hur folk reagerar? Vill inte framstå som en blivande dålig mamma för att man går ut en gång? Vad tycker ni?
Känns som man sagt upp sig lite från livet/fritiden bara för att man är gravid. Jag kan ju knappast vara den enda som går ut på krogen som är gravid? Jaja, det lutar åt att jag följer med dom .. Jag kommer ju inte dansa och härja omkring där, det får dom stå för. Haha .. Jag är deras nyktra trogna följeslagare bara. ;) Skulle nog se skapligt roligt ut om jag stod på dansgolvet och gungade med magen, hahaha.
Nä, men det blir nog så.

Ska åka in en sväng till Ockelbo marknaden med Marina & Magnus, fick jag nyss veta :P Kan vara skoj. Har inga pengar dock men det får gå ändå. Kim har ju kortet med sig till Norrköping. Ja, och ikväll skulle jag och mammi ta en sväng till Valbo också :) Kommer få lite gjort denna dag, det är skönt det. Får se när älsklingen dyker upp..
På tal om min prins så fyller han år snart, den 23e mars :) Och jag har, som vanligt, inte en j-vla aning om vad jag ska köpa :( Han vill ha ett fiskekort för 2500 .- men jag tror nog jag hoppar över det. Det kan inte användas förns i sommar och då har vi fått barn och han har ingen aning om hur det ser ut då. Kanske kan han knappt fiska alls? Han kanske inte ens vill. Då köper jag hellre någonting han har mer nytta av oavsett om vi har barn eller ej. Fast barn kommer vi ju ha, men ni fattar säkert vad jag menar :P Några förslag, kanske? :)

Nää, om man ska kirra någonting att äta lite snabbt. Vi hörs sen!


Marina

Du är ingen dålig mamma för att du går ut och minglar lite :) Jag tror att det kommer bli jätte trevligt imorgon :) <3



Pussss!



PUBLICERAT: 2010-03-05, 19:31:01 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Anonym

Har en likadan kattlåda å mina 2 katter som gjorde likadant men jag tog av luckan å det fungerade mycket bättre visst kommer det ut lite sand då&då men inte alls så mycket som med en vanlig låda.


Linda - mamma till Liam

Jag fick många elaka kommentarer när jag var gravid och var ute på krogen någon gång med vännerna. Men vad fan man ska inte sluta leva och stänga sig själv inne bara för man är gravid :)



PUBLICERAT: 2010-03-05, 19:55:00 | URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Angelica

Okej, då ska jag prova ta bort luckan imorgon :)



Linda - Jaså, fick du? Nä, det känns ju lite som att man sagt upp sig från livet under graviditeten och nu var det ju bra många månader sedan jag var ut på krogen. Men jag ska bara ta det lugnt så får vi väl se hur folk reagerar. Vet några som förmodligen kommer snacka massa skit (om dom är där dvs) men det är väl bara låta dom göra det :)



PUBLICERAT: 2010-03-05, 22:12:30 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Marie

Jag var oxå ute och minglade när jag var gravid. Skit i de dumma kommentarerna.

Måste tipsa dig om nåt kul jag roade mig med. Ser du nån gammal killkompis som står och limmar på nån tjej så kliv fram och och ryt nåt om att han lämnar dig ensam och gravid hemma och är ute och flirtar runt. Jag till och med bitch-slappade en gammal jobbarkompis. Synd för honom bara att tjejen tyckte att han var ett svin så han fick en av henne oxå. Ja jävlars vad jag skrattade. Min man tyckte att jag var skit-elak... Det får ju klart vara nån man känner ganska väl och man vet har humor. Men nån nytta av sin mage ska man ju ha. :-)

Kramar från Värnamo-Marie


Linda - mamma till Liam

Ja det är ju bara att låta folk prata! Jag menar så länge man inte dricker och härjar omkring så är det ju ingen fara för bebis :)

Man får vara ute och ha roligt med sina vänner! Men sen är det ju som du säger också man lägger ju krogen och det bakom sig. Det är inte så kul och vara ute bland massa fulla människor :)



PUBLICERAT: 2010-03-06, 09:32:59 | URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: