2010-03-19
 19:46:41

Helt slut

Efter en hel dag med mammi så är jag nu tvär slut. Skönt att ryggen inte tagit så mycket stryk idag :) Kom hem runt 16.00 tiden till rena kaoset. Dom har ju varit här och målat idag så möblerna står huller om buller och det är sån där papp grejs över hela golven, förutom sovrummet. Jag som får sånna rysningar av att gå på sånt! Hua.. Direkt efter att jag kom hem så åt jag och älskling macka och sen la vi oss och sov en stund. Riktigt skönt! Har nyss klivit ur en varm dusch som jag och älskling tog, sååå skönt! Nu blir det bara en slapp kväll..

Imorgon är det full rulle igen, pappa kommer hit redan tidigt på förmiddagen och vi ska in till Järbo och kolla på barnkläder. Sedan kanske det blir en sväng in till Valbo? Vem vet.. Hoppas alla har haft en bra dag och får en jätte bra helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: