2010-03-28
 14:09:53

I brist på annat...

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Jag har redan min dröm kille så ja, han ser ut som Kim ;)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- Ja, massor!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- Idag? Har inte ens varit vaken 2 timmar tror jag men isåfall älskling :) 
4. Hur lång är du?
- 169 cm 
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Hm, några minuter av äckel/psyko filmen Hostel 2. Annars "Luftslottet som sprängdes".
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- "Okej :) Puss"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Både och!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Dom har aldrig varit gifta. 
9. När såg du senast din mamma?
- I går :) 
10. Icke godkänt i något ämne?
- Ja
11. Mvg i något?
- Hm, nej det tror jag inte? :p
12. När vaknade du idag?
- Cirkus 12.45 tiden kanske.
13. Vilken är din favoritplats?
- Vart än min familj, älskling & vänner är ♥ 
14. Vilken plats föredrar du minst?
- Tandläkaren!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Jag tror att vi har 2 barn, är gifta, bor i hus och har ett underbart liv :)
16. Hur stor är din säng?
- 120, vi ligger nästan ovanpå varandra nu när jag är tjock ;)
17. Vad sover du i?
- Trosor eller naken!
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 4 st
19. Var har du bott/bor?
- Storvik & Sandviken
20. Tycker du om kinamat?
- Me like alot! (Marinerad kycklingfilé med jordnötssås och ris el. 3 små rätter)
21. Tycker du om kaffe?
- BLÄ, kommer aldrig börja dricka kaffe! 
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Té, Oboy eller Juice med fruktkött i :) 
23. Kan du spela poker?
- Jajjemensan, i alla fall på internet :p
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Nää, skönt! Haha 
25. Vill du ha barn?
- Självklart, har ett i magen och ett andra kommer nog inom 2 år :)
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, läste tyska i skolan men har glömt bort allt. Haha
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nepp
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Havet! Även om jag ogillar att sätta fötterna i botten på okänt hav, haha. 
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Smink, kläder och heminredning
30. Är du cool?
- HAHAHAHAHA
31. Kan du rulla med tungan?
- Nää
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Jag vet inte vem som är roligast just?
33. Vad har du för ringsingnal?
- Sony Ericsson  
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Nej, inte nu nå mer
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Hm. Ingenting? Mitt linne i garderoben i ett helt annat rum, haha
36. Kan du byta olja på bilen?
- Jag har inte gjort det men jag vet hur man gör :)
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Har börjat läst i "Våga vara vuxen" men kom inte så långt :p
38. Vem delade du senast säng med?
- DARLING OFC :p 
39. Dansar du i bilen?
- Haha, nä..
40. När var du i kyrkan senast?
- USCH, hatar kyrkan! Senast var på Rickards begravning :'( miss u ♥
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 4 st
42. Har du någon piercing?
- Japp, tungan och överläppen. Hade även naveln men var tvungen att ta ur den.
43. Har du någon tatuering?
- Ja, en fylle tatuering ifrån Bulgarien på underarmen :p
44. Gillar du någon just nu?
- Japp
45. Har du provat droger?
- NEJ, bara alkohol och cigg
46. Röka eller snusa?
- Om jag måste välja åt mig själv: Röka
47. Har du pojkvän/flickvän?
- Världens bästa fästman ♥
48. Vad är ditt mobil nummer?
- 07054... HAHA trodde ru' det eller? ;)
49. Vad ska du göra ikväll?
- Vet ej, har inte planerat någonting. Bara mysa, tror jag!
50. Har du några syskon?
- Ja, en storebror :)





Marina

Hur kunde jag missa heminredning på de jag tycker om att köpa :P Får skylla på dåligt minné ;P



PUBLICERAT: 2010-03-28, 16:57:23 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: