2010-03-04
 10:07:48

I'll miss you honey

Imorse klev jag upp kl 06.00 för att säga hejdå till älskling som åkte iväg till Norrköping för att fiska. Kommer sakna han men är glad för hans skull, att han får göra det han älskar :) Han har redan, efter bara några timmar, påmint mig flera gånger om att jag är saknad och hur mycket han älskar mig ♥ Så himla gosig! Blir så glad :) Han är verkligen det bästa, är så glad att jag hittade honom. Mitt liv hade inte kunnat varit nå bättre än vad det är nu! Några miljoner på detta så är det ju fulländat, haha. Nejdå.. :)

Men nu sitter man här inlindad i täcket, nyss precis vaknat. Kollar ut och ser världens sol!! HURRA, vad man blir glad då :) Idag ska jag hem till brorsan och träffa Neo. Saknar honom!! Och igår vart det ju en storstädning och det fick min rygg sota för. Har haft så j-vla ont! Jag hatar min rygg, den är sååå svag. Men det känns lite bättre nu men tidigare kunde jag knappt slappna av i sängen. Kändes som den sakta gick av.. Måste träna mycket rygg sen när lillan är född. Har väl noll muskler i den.

Ja, jag ska väl hoppa in i duschen sen men först lite frukost. Har börjat köpt fullkornsbröd igen nu istället för vitt. Åt alltid fullkornsbröd förr, det är så gott. :) Med kokt medwurst på, muuuuums. Hoppas alla får en fin dag & att alla har detta underbara väder!

Ps. Ni måste se Hachiko - A dog's story. Den var grymt bra!! Och fy tusan som jag grät. Love it!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: