2010-03-06
 23:42:31

Ingen utgång

Jag åkte i alla fall hem till Marina och umgicks med henne och Therese hela kvällen :) Men hade lite ont i magen, typ som att det ömmade, och sen kände jag bara inte för att gå ut så jag masade mig hemåt medans dom fortsatte ned på stan :) Hoppas dom får super kul! Men det blir nog inge krog för mig förns lillan är ute. Har inget behov av det heller och man känner sig lite för stor för att springa på krogen, faktiskt. Så det får vänta så vet man att Novalie är i trygga händer. För ärligt talat, man vet ju inte vad det finns för idioter ute. Rätt var det är så kanske någon kör en armbåge i magen eller vad som helst. Det vill vi ju inte..

Men jag hade i alla fall trevligt med dom. Skönt att få umgås lite bara, utan alkohol dessutom (för min del alltså) ;)
Kim har ju kill kväll hemma idag så kändes som man kom hem och störde dom lite men vad gör man? Vet att mamma var trött också så ville helst inte gå hem dit och bara sitta heller. Men det är väl så det får bli när man har en gravid fästmö och sambo :) Hehe!

Hoppas på lika fint väder imorgon, då blir det en prommis :) Hoppas alla får en fortsatt bra lördag!


Mamma

Ja dom där orden känner jag igen:) bra du lyssnade på masen..du har iaf inget utbyte av att gå ut med den magen..glad du gick hem jag:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: