2010-03-16
 13:28:23

Längtar

Imorse klev jag upp runt 7.00 och började dona lite innan det var dags att gå iväg och träffa Angelica :) Sjukt kul att ses igen och dessutom fick jag ju träffa hennes finaste dotter Davine som blir 5 månader gammal idag! Herregud, vilken charmtös. Snacka om att jag började längta ännu mer efter min!! Kändes konstigt när jag höll henne och tänkte på att snart sitter jag där med mitt egna barn :) Underbara känsla! ♥ Det är så jobbigt att bara gå och vänta nu, visst att tiden går rätt fort (går ju in i vecka 30 på torsdag) men jag vill bara att det ska vara 2 juni nuuu. Och sen hoppas jag på att jag slipper gå över tiden. Tyvärr är ju det dock mer än vanligt hos förstföderskor men nu behöver ju inte jag vara en av dom, hehe. Men blir det så, ja då är det så. Det får man ta då..

Nu sitter jag hemma och är hungrig, vet inte vad jag ska äta men blir förmodligen rester från igår. Orkar inte ställa mig och laga mat just nu och det finns ju gott mat kvar som älskling var så duktig och gjorde igår kväll. :) Annars idag vet jag inte vad som händer men imorgon blir det troligtvis Valbo. Kim fyller ju år på söndag så lär ut och leta efter någonting åt honom. Men än så länge vet jag icke vad det blir :) Märks vad man kommer hem med.
Pappa kommer hit på lördag också så det blir nog lite folk här på söndag när baby fyller år. Han beställde i alla fall smörgårstårta ifrån jobbet idag sen funderar jag på om jag ska baka en också. :) Mja, så blir det nog..

Ne, nu ska jag kasta in maten i micron. Ha en bra dag allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: