2010-03-28
 13:51:17

Lobby & 8an

Igår kväll när Kim åkt och jobbat så var jag så jäkla uttråkad så jag bestämde mig för att fråga Marina om hon var sugen på att gå ut. En sån där impuls grej när klockan är runt 21 på kvällen, hehe. Men eftersom en annan är nykter så hade man ju all tid i världen på att göra sig i ordning. Och hon var på för hon satt hemma och hade minst lika tråkigt som mig :) Kim kom dock hem för att han inte fick jobba själv så han gick också ut. Jag var sjukt nervös innan vi kom in på Lobby, vet inte varför men jag skämdes på ett sätt. Ville knappt ta av mig jackan. Sen när man såg vem som jobbade i garderoben (hoppas du läser min blogg, Jenny) så gjorde ju inte det saken bättre. Är verkligen sjukt trött på dig och ditt jävla snack. Skaffa dig ett liv istället för att smyg undan och börja viska så fort man visar sig :) Har förresten hört att du också var ut när du var gravid så du ska ju knappast säga så mycket men har man inte mycket till liv (vilket man inte kan ha när din käft går i 110 när du ser mig) så tycker man väl om att snacka om andras. Eller hur? :) Men nu var det ju inte bara hon som viskade och tittade heller, synd att man ska bry sig så mycket bara. Men som en vän sa igår "Livet stannar inte upp bara för att man är gravid" och det har hon så rätt i. Dessutom såg jag flera gravida där inne, en som såg ut att vara bara någon vecka ifrån att föda. :) Men hon stod på dansgolvet och det var riktigt skoj att se.

Vi var inne där till strax efter 01.00 tiden och sen drog vi ned på 8an för att älskling och några andra vänner var där. Men där suger det ju som vanligt :p Var väl typ 2-3 gången jag var ner där för att sitta där en stund. Uscha! Men det var ju trevligt sällskap i alla fall. Eda är ju lika slut i huvudet som vanligt ;p Haha!! Men det har ju han varit så länge jag kan komma ihåg, dvs när man var typ bebis. :p Därifrån gick vi runt 01.45 tiden för att traska hemåt. Beställde taxi åt Marina också och sen la jag och älskling oss. Låg och pratade lite innan vi somnade :)

Inatt har jag drömt om att jag födde våran dotter :) Sjukt bra dröm! Bara det att man längtar ännu mer nu. Åh, vill att hon ska komma. Mammas lilla ♥ Hon kommer vara så fin, våran lilla Novalie (?) .. :) Slängde ihop hennes kläder i en Ikea säck i förrgår, ska tvätta alltihopa. SHIT vad kläder hon har! Hennes kläder får inte ens plats i en Ikea säck!! Och då är dom småååååå och tar ingen plats alls. Har en hel sån säck + en vanlig påse fullproppad. Kommer ta en evighet att tvätt allt, tur att det mesta är i rosa. Hah! :) Ungen är inte ens född än och har mer kläder än mig, hahaha. ;) Men det är så det ska vara! Så fort hon kan sitta upp i vagnen ska jag köpa massor av söta skor!! Även fast hon inte kan gå, hehe. Det är så jäkla gulligt med dom där små skorna.

Mja, det var väl allt för nu. Jag kommer att lägga upp bilder på magen och lägenheten också men inte än. Lägenheten är inte helt klart, så väntar tills allt står på plats :) Hoppas alla haft en jätte bra helg!





Marina

Tack för en rolig kväll igår gumman :)



Ja, och er dotter kommer vara en av dom finaste flickorna i världen eller vara(?), hon är :D <3



Puss!



PUBLICERAT: 2010-03-28, 13:56:22 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Anonym

hahahahaha men vad är det för fel på dig??


Angelica

Inget fel alls på mig :) Själv då?



PUBLICERAT: 2010-03-28, 20:30:06 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Anonym

Låter som att du har problem själv....du e ju sjuk


Angelica

Jag anade att jag skulle få kommentarer när jag hängde ut henne i bloggen :) Men vet du vad? Det är inte jag som är sjuk som snackar skit om folk jag inte känner. Snarare du/ni som har problem. Bry dig inte om att läsa min blogg eller ens kommentera för det rör mig inte i ryggen vad du/ni tycker. Jag vet bara att det är riktigt jävla omoget och onödigt att snacka om folk som man inte har en jävla aning om vilka de är. :) Ha det bra!



PUBLICERAT: 2010-03-29, 20:56:30 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Angelica

En sak till. Vem av oss är sjuk egentligen? Som ljuger om att någon ska bli pappa och sen kommer det ut en unge som är svart? Inte är det jag, i alla fall.. :)



PUBLICERAT: 2010-03-29, 21:04:36 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: