2010-03-13
 10:22:25

Lördag

Jahapp, då var det lördag :) Fredagskvällen spenderade jag, som ni vet, ensam. Älskling ramlade in runt 02.30 tiden, lite halv lullig sådär. Hehe! Tur att han hade haft det trevligt i alla fall, en av dom bästa kvällarna han någonsin haft sa han. Då måste den varit bra! ;) Ja, jag somnade väl runt 23.30 tiden. Var inte så jätte trött när jag la mig men sjukt uttråkad. Är man uttråkad vid den tiden då är det bara att lägga sig och sova :) Var dock ganska svårt att somna när busan i magen höll på som bara den. Det kittlades nästan! Låg där i min ensamhet och små log, haha. Kan det inte bli sommar nu? Kan det inte bli 2 juni?? Jag dör av längtan snart..

Vad händer idag då, tro? Jag ska dra med mig älsklingen ut en stund senare i alla fall. Man vill inte gå miste om det fina vädret. Mina solglasögon har gått av på mitten så nu måste jag köpa nya sånna också ;( Hoppas dom har likadana kvar! Vill ha samma ..

På lunch menyn idag står det potatisgratäng med en köttbit :) Undra om min mage pallar med det? Den bubblar och har sig idag med. Får se hur det känns senare.
Har även glömt berättat att vi får rusten i slutet av denna månad eller alldeles i början av april. Sjukt skönt men vet ni vad? Kim vill titta efter en 3a. Haha!! Jag sa: ALDRIG. Typ.. Ingen flytt igen. Men då tyckte han att han kunde fixa allt. Men nja, jag vet inte. Visst skulle det vara bra att ha en 3a så man slipper flytta igen sedan när bebisen är runt 2 år.. Vad tycker ni?? :P

Om det nu skulle bli så, så blir det en radhuslägenhet i Vallhov. Dock jävligt drygt med kallhyra när man inte vet hur elen kommer se ut på vintrarna. Någon som känner någon som bor där som kan tala om vad deras el låg på denna vinter?? Hyrorna är billigare på dom 3orna än på dessa 2or på bruket men som sagt, det kanske blir sjukt mycket dyrare med egen el.

Jaja, det var väl en tanke han hade. Känner bara varken ork eller lust för en till flytt. Vi har ju trotts allt bara bott i denna sedan i mitten av januari.



Sandra

Ni kan snart strunta i och packa upp om ni inte ska bestämma er vart ni ska bo ;) Hehe..



Det är snart sommar gumman , titta ut solen skiner:D



Puss



PUBLICERAT: 2010-03-13, 13:00:13 | URL: http://ssmekstrom.blogg.se/
Angelica

Haha, ja eller hur? Jag sa till Kim att OM, bara OM, vi flyttar, så ska det vara till en lägenhet som är perfekt som den är. Inge rust eller sån skit. Men just nu orkar jag inte ens tänka på flytt..



Ja, jag vet :D Härliga solsken!!

Puss



PUBLICERAT: 2010-03-13, 14:10:47 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Sandra

Ja haha :) Jaförstår att du inte orkar flytta igen nu då ska man ju hitta nått riktigt fint om ni ska orka packa ner igen och upp ;)



Jaa underbarn om man inte tittar ner på backen skulle man nästan kunna tro att det är sommar haha:D



PUBLICERAT: 2010-03-13, 23:52:04 | URL: http://ssmekstrom.blogg.se/
Angelica

Flytta inte till en lägenhet med kallhyra här i Vallhov! Det blir sjukt dyrt! Haft några bekanta som bott där och alla har fått flytta för det blitt för dyrt. Fast vintrarna då inte vart lika kalla som nu. Deras hyra med elen har tillsammans hamnat på ca 8 tusen. Inte värt det.



PUBLICERAT: 2010-03-14, 18:03:36 | URL: http://glorificus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: