2010-03-09
 18:12:57

Mår inget bra

Idag mår jag inget bra, vet inte vad som är fel. Blödde näsblod tidigare idag och sov fram till klockan var runt 14.30. Är fortfarande trött och känner mig helt seg i kroppen. Jag blöder aldrig någonsin näsblod. Tror det var max 2 gången i hela mitt liv. Kommer inte ens ihåg att jag gjort det förr :S Konstigt. Kanske börjar bli sjuk...

Gick och mötte älskling efter jobbet i alla fall, vi gick ned på stan. Tog en fika och så :) Hämtade sedan ut mitt paket från H&M med Hello Kitty kläderna till Novalie ♥ Hon kommer bli en prinsessa, som Malin kommenterade tidigare. :) Hihi! Så himla söta kläder. Åh, vad hon har sparkat idag också. Blir lika facinerad varje gång man ser det så väl på utsidan. Måste försöka filma det sen så ni får se!! Har väl inte så mycket mer att skriva idag men hoppas alla haft en bra dag!

Ps. Jag har runt 100 besökare på bloggen, undra vilka alla är?? ;)




mikaela

man blöder lättare nösblod i graviditeten... jag blödde aldrig förut, men nu blöder jag jämt nästan :b


Anna Ljung

Jag kikar in och kollar så att du sköter dig ;) Och mår bra =) Kramis


erika

jag är en av dom :)



PUBLICERAT: 2010-03-09, 22:33:12 | URL: http://eeriiika.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: