2010-03-12
 21:57:43

MYT

Glömde berätta en sak. En myt som jag tänker ta hål på ;P

Det hjälper inte att smörja in magen med olika hudkrämer för att undvika bristningar.
Det fick jag bekräftat av min barnmorska. Bristningar har ingenting att göra med att huden spricker och att en salva skulle förhindra det utan bristningar har enbart att göra med hormoner. Så, antingen får man det eller inte.
Så nu behöver jag inte ha ångest över att jag inte smorde in magen i alla fall, utan jag skulle ha fått mina oavsett hur jag gjorde. Och nu vet ni alla andra det som kanske haft ångest över samma sak som mig!


(helt enkelt en grej som kommer naturligt. vissa har turen att slippa dom dock
men jag mår inte dåligt över dom. dom kommer ju trots allt av någonting bra
)


Sandra

Fin mage



PUBLICERAT: 2010-03-14, 11:08:03 | URL: http://fammattila.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: