2010-03-12
 21:22:59

Ont i magen

Började imorse, hade sjukt ont i magen. Den bubblar och har sig jätte mycket så jag vet inte om jag åkt på maginfluensa eller magsjuka? Hade nyss världens magknip, ni vet sån där som man knappt kan stå upprätt. Nog för att den inte håller i så länge men det gör ju sjukt ont ändå. Hoppas det gått över imorgon!

Annars idag så har det varit rätt lugnt. Åt lite fiskbullar medans jag väntade på att älskling skulle jobba klart, sen tog vi en prommenad på 40-45 minuter. Självklart fick jag ont på en gång men jag försöker stå ut för röra på sig måste man. Ibland! Och jag ska försöka göra det varje dag. Kanske ryggen blir bättre tillslut också, man kan ju hoppas! :)

Lillan har sparkat på som f-n nu ikväll :) Hela jag satt och gungade med när hon levde rövare, hehe. Men varje gång jag tog upp kameran och skulle filma så slutade hon och så fort jag la ifrån mig den så börjades det. ;) Hon är kanske kamera skygg, haha. Men jag ska få med det på film så småningom, vill så gärna dela med mig av det.

Just nu sitter jag bara hemma i soffan och slappar. Kim har åkt iväg till ett par arbetskompisar och skulle dricka någon öl. Får se om han hänger på dom ut sedan eller om han kommer hem till lilla mig som har ont :'( Hehe.
Jag börjar känna mig rätt trött. Vi var och handlade tidigare också, köpte godis och dricka som jag kunde ha och gotta med när han är borta. Men efter bara några få godis bitar så vill jag inte ha något mer. Kan bero på att jag har ont i magen också men känner inte alls för att äta något. Inte skoj att behöva spendera massa tid på toan.
Varsågod för upplysningen! :P
Ne, om man ska ta och .. ja, inte vet jag. Fortsätta att göra absolut ingenting? :P Hoppas alla har en bra fredag!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: