2010-03-14
 14:18:04

Slut på denna helg

Då var det slut på ännu en helg, men vad gör det? En annan har ju helg i stort sett dygnet runt i alla fall. Har varit en riktig lugn helg (som vanligt) och vi såg Melodifestivalen igår. Efter det satt jag och tittade när älskling spelade Assasins Creed 2 *stava* men efter en stund bestämde jag mig för att hoppa i säng. Var sjukt trött!

Vaknade tidigt, började städa typ på en gång. Så idag har jag inte ätit någon frukost, fy mig! Men när jag väl bestämt mig för att börja plocka lite i lägenheten så slutar det alltid med en stor städning. Intressant att man väljer att börja sin morgon så, haha. På menyn idag står det ostsnitzel, pommes och bea :) Gott det!
Sen vet jag inte vad som händer, gå ut en sväng kanske. Skulle ju ha tagit en prommenad igår men vart inte av.
Men var åtminstone ut och fick frisk luft då jag åkte med mamma och Kerstin till Gävle.

Hoppas alla får en fortsatt fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: