2010-03-12
 12:31:31

Soliga dag

Idag är det sol, sol och sol :) Men det var inte lika varmt som jag trodde. Kollade på termometern nyss, stod 2 plus bara. Igår var det ju 7 plusgrader men ingen sol. Jaja, fint väder är det i alla fall. Man får vara nöjd ;)
Det blir en prommenad senare men Kim ska komma hem från jobbet först. Jag måste komma på någon mat att laga, fy fan vad tråkigt. Jag hatar verkligen att laga mat. Så sjukt tråkigt. Speciellt när man måste komma på någonting att göra också. Och som vanligt blir jag alltid sugen på någonting som man inte har hemma.. BLÄ!
En personlig kock skulle vara något det!

Jag har ingenting planerat för denna helg, men det är ju som vanligt :P Blir väl kolla på film och mysa, kanske.
Somnade rätt tidigt igår, runt 22.30 tiden. Vaknade runt 9 och börjar känna mig seg igen :S Fast det kan ju bero på att man är allmänt uttråkad också. Jag har 300 krs rabattkort på Barnenshus så dit vill jag åka snart och handla någonting :) Fast väntar nog tills vi ska hämta vagnen. Är ju en bit dit också..
Nää, jag ska väl försöka klura ut någonting att äta. Ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: