2010-03-10
 08:39:11

Strålande sol!!

Finns det något bättre än att vakna till strålande solsken? :) Man blir ju på så bra humör så fort man slår upp ögonen. Undra vad som ska hittas på idag? :) Sitter här och är sjukt hungrig så jag ska äta frukost snart. Rostade mackor med apelsin marmelad och ost! Gott, va? Får se om man känner sig bättre idag, vaknade runt 6 tiden imorse och mådde skit kasst. Kändes som jag hade feber, näsan var alldeles knas och hade slagit lock i för öronen. Dessa symtom har jag alltid när jag börjar bli sjuk. :( Men hoppas man mår bättre idag i alla fall.

Inatt drömde jag om bebis. Hur mysig dröm som helst. Längtar ännu mera nu! Drömde att jag satt där med henne och gosade, så log hon mot mig. Dessutom var hon på pricken lik mig när jag var bebis, hehe. Marina var även med i drömmen med sin bebis. Fast hon har ingen bebis i verkligheten, hehe. Ja, men det var grymt mysigt.
Nu är det faktiskt inte långt kvar tills man får gå ut och gå med en liten Novalie i barnvagnen. Mindre än 3 månader, hon kan ju likaväl komma i slutet av maj som i början av juni. :) Tänk när jag sa såhär åt älskling:
"Nästa månad (april) kan du väl jobba lite extra eftersom månaden efter kan vi ha en bebis" .. Hör ni vad det låter nära?? :D Jag väntar fortfarande också på beslut för FSK (försäkringskassan) om föräldrarpenningen.
Dom är inte snabba på att ta beslut dom inte. Har gått typ 2 månader snart.

Ja, det var väl inte så mycket mer att skriva just nu :) Kanske händer något skoj under dagen som jag kan berätta om ikväll. Förresten, en läskig sak. Varje gång jag tänker "Kan hon sparka nu då?" om hon inte rört sig på ett tag så gör hon det? :O Det är faktiskt lite mysko, hehe. Fast coolt, som att hon kan höra vad jag tänker nästan ;) Det är säkert bara slumpmässigt att hon sparkar just då. Men det är lite creepy, hihi.
Ha en bra solig dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: