2010-03-15
 22:32:33

The Sims 3

Jag har hållt på sedan runt kl 15.00 idag för att få igång skiten. Sen när man väl får igång det efter några timmars krångel, ja då fungerar inte själva spelet som det ska? Om jag gör en familj och vill flytta till ett obebott ställe, alltså köpa en gräsplätt att bygga helt själv på, ja då finns inte ens det alternativet? BLÄ, sjukt less på spel och datorer över huvudtaget. Ne, lika bra att ge upp. Man fattar ju inte i alla fall. Har spelat Sims i många år fram och tillbaka men borde kanske hållt mig till Sims 2 istället. Det är man ju van vid i alla fall.

Annars ikväll har det inte hänt mycket mer än så. Kim gjorde en god mat, kycklingfilé med spagetti och någon sås med currysmak (och massa bacon smak som jag avskyr) men maten i helhet vart jätte god :) Nu börjar jag bli lite trött så blir väl sova om ett tag. Imorgon, klockan 9.00, ska jag möta Angelica vid sjukan. Sen ska vi gå förbi våran gamla skola och säga hej. Hoppas min ryggvärk släppt till imorgon! Efter min prommenad idag så vart det nå knas med ryggen/bäcken. Sjukt jobbigt, varje steg jag tog gjorde ont så jag ville inte ens tvätta idag.
Det gör ju så ont i bäckenet på nätterna också, vaknar säkert 10 gånger på en natt av att jag lär byta sida att sova på för att det värker så mycket. Och när jag väl vänder på mig så knakar det alltid 2 gånger skit högt. Var som jag sa till mamma idag; Man kommer kunna ta loss mina ben när jag ska föda.

Jaja, det var väl allt. Ska ge mig på ett sista försök att hitta var man skapar en helt ny tomt. :-/
Sov gott sen!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: