2010-03-02
 08:50:27

Tiden går fort

Jag kom och tänka på här för någon dag sedan att tiden går ju så sjukt fort? Min graviditet känns som den har varat i typ.. 3 månader max. Men jag är ju i 6e månaden och idag är det precis 3 månader kvar till BF :) Jag hade trott att det skulle gå så sakta men icke. Det står inte på förns hon är utploppad och 1 år, haha. Det är lite skrämmande ändå, att tiden rullar på såhär. Hoppas den "stannar upp" lite grann sedan så man känner att man hinner njuta av bebis livet. Hehe...

I alla fall har jag bokat tid för kastrering på hankatten nu, THANK GOD! Fy fan hur han håller på. Och synd om honom är det ju såklart för han blir mager, stressad och mjällar nu när han är såhär. Men imorgon kl 08.00 ska jag åka och lämna honom där. Hämtar honom runt 13-14.00 tiden igen. Kniper han inte sen så vill jag inte ha honom kvar. Han är upp i arslet på honkatten hela tiden, hon blir också jätte stressad. Vart hon än går så följer han efter och nu har han ju hållt på såhär i flera månader. På tiden att man gjorde någonting åt det.. Skönt, ändå.

På torsdag åker min älskling till Norrköping och fiskar. Han blir även kvar där en natt, HUA MIG! Första natten ifrån varandra på 9 månader. Kommer sakna gubben min men som jag sa till honom; Det är bra att sakna också :) Jag dog ju inte när han åkte till Norge en vecka och det var precis i början av vårat förhållande, då man vill vara tillsammans dygnet runt typ ;) Marina kommer hit när han åkt och vi ska väl äta något gott och sådär. Titta på någon film, kanske :) Var så längesedan jag hade en sån där tjej kväll överhuvudtaget så det är väl på tiden. Ja, men så var det med det.

Igår kollade vi på filmer 2012, den var helt okej. Jag älskar katastrof filmer men den var inte lika bra som te.x Day after tomorrow. Men helt klart sevärd! :) Laddade även hem "Luftslottet som sprängdes" och "Hachiko - A dog's story" som vi förmodligen ska se ikväll. I alla fall någon av dom, antar att det blir hund filmen. Då kommer man böla rikligt kan jag lova. Slänger med trailer till Hachiko här nedanför.

Nu ska jag snart orka mig upp ur sängen och äta frukost :) Hoppas alla får en jätte bra dag!



(OBS! Det står Hachiko: A dog's tale men den heter Story, inte Tale)


Marina

Ja tiden går jätte fort :) men va mys de kommer att bli för er och för alla oss andra runt omkring med en gosig söt liten flicka :)



Ja, det ska bli jätte trevligt att få en hel tjejkväll tillsammans med dig tors-fre. Vi borde göra de till en standard minst 1 gång i veckan :)



Puss på dig o fina magen :P



PUBLICERAT: 2010-03-02, 12:46:30 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: