2010-03-19
 08:38:52

Tidig morgon hos mamma

Nu sitter jag hos mammsen och har gjort det en stund. Klev upp när klockan ringde och det vad dags för Kim att åka till jobbet. Eftersom de ska komma och måla hos oss idag så kände jag inte för att sitta hemma rakt upp och ned bara medans dom bökar där hemma. Så jag gick hit och spenderar nog dagen med mamma.

Vi ska åka och handla och sådär sen, utöver det vet jag inte vad som händer idag. Vi ska i alla fall åka och hämta smörgåstårtan senare på eftermiddagen som älskling beställt. Sen imorgon ska ju jag baka en också :) Gotta!! Längesen man åt tårta. Tråkigt väder idag också, läste igår på SMHI att det skulle bli regn idag. Men imorgon skulle det ju bli strålande solsken och 10 grader varmt! Hoppas på det då..

Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: