2010-03-29
 19:11:34

Trött

Herregud vad trött jag varit de senaste 2 dagarna. Måste vara för att jag slutade med järn tabletterna men satt igång med dom idag igen då de inte var pga dom jag har problem med magen. :/ Inne på 2 veckan nu tror jag, med magen alltså. Eller tarmarna, är det väl. Sjukt jobbigt. Tur man ska till BM snart igen så får jag ta upp det med henne. Inte konstigt om man är trött som den krånglar varje jävla dag. Får oftast inte behålla någonting jag äter.. Någon som har en idé på vad felet kan vara så släng gärna in en kommentar..

Annars idag? Ja, vi sov ju över här hemma. Jag har inte hört någon klocka, sjukt konstigt. Vaknar alltid av den. Klev upp runt 10 tiden men sen somnade jag om igen och vaknade kanske runt 13 tiden. Klev upp och hade jätte tråkigt, städade och kände mig jätte knepig i kroppen. Mörbultad, snorig och hängig. Undra om man börjar bli sjuk? Somnade i alla fall runt 16 tiden igen och vaknade runt 16.40 när älskling kom hem ifrån jobbet. Sen han kom hem har vi inte gjort många knop, bara slappat. Sitter just nu och väntar på att kycklingen i ugnen ska bli klar, mitt första mål mat för denna dag. Konstigt nog är jag inte speciellt hungrig heller. :/

Ja, det är alltid någonting fel på mig. Man får aldrig må 100% bra .. Har jag inte foglossning så är det något annat fel. Men men, det man inte dör av - det härdar! Eller hur man brukar säga. Nä, nu måste jag slänga på riset och curry såsen :) Hoppas ni haft en bra dag i detta förbannade snöoväder! Ge mig vår nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: