2010-03-31
 11:27:25

Tvätt dag..

Usch, idag blir det en tvätt dag. Fast skönt också då man behöver lite rena kläder :p Annars blir det bara lugnt. Kallt och grått ute idag också, då kan man hålla sig inne. Jag skulle dock behöva börja gå ut och gå lite igen men det är ju så tråkigt i detta väder. Hoppas på lite sol och värme inom kort! :) Min rygg kan behöva lite träning, hehe. Och snart är det påsk också! Vad ska ni göra då? Kim jobbar han. Pappa kommer till helgen så lite sällskap får man, haha.

Sitter och tittar på tatueringar på tvn, Malous(?) det där morgon programmet, och jag blir så sugen på att göra en till :) Eller flera! Ska i alla fall tatuera in min lilla familj efter att jag ammat klart och så. Dom betyder ju allt för mig och jag är inte ett dugg orolig över att tatuera in Kims namn. Det är ju min kropp och han är min största kärlek någonsin, dessutom pappa till mitt barn, så jag tvekar inte på att tatuera in hans namn :) Ska göra någonting speciellt, hans och vår dotters namn tillsammans på något sätt. Det blir nog grymt!

Mm, har väl inte så mycket mer att säga nu. Hoppas alla snälla får en fin dag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: