2010-03-20
 20:40:39

Vart tog denna dag vägen?

Den här dagen kändes som den kortaste dagen på evigheter! Vet inte var den tog vägen. Inatt låg jag och baby och tittade på Solsidan, alla avsnitt, eftersom vi inte sett det tidigare. Jösses, vad bra det var :) Sen kollade vi på Luftslottet som sprängdes och den var ju också bra. Somnade inte förns runt 03.00 tiden men ändå vaknar jag klockan 8.00 imorse och var pigg som en lärka! Solen lyste så fint in i sovrummet så jag vart pigg med en gång. :) Alltid lika härligt att vakna till vårsol. Ja, för nu är det tammetusan vår! Hoppas vi får lika fint väder snart igen.. Vi gick sen till mamma runt 10.15 tiden för pappa hade redan anlänt till Sandviken då, Kim åkte på en gång till Järbo och kom hem med 4 st påsar med flick kläder, skötbord m.m. Och allt detta hade han fått för endast 800kr! Jag är ju sådär fjantig och riktigt anti begagnade kläder och saker men det går ju faktiskt an när man vet var de kommer ifrån. Skötbordet var alldeles perfekt, ett sånt här enkelt man ställer över badkaret. Vi bestämde oss för ett sånt då vi kom underfund med att vi har ju faktiskt inte plats för någonting annat? Inte i denna lägenhet.

Tog ju sin lilla stund att titta igenom vad han fått med sig för kläder hem, oj oj vad mycket det var! Tänk er själv, 4 proppfulla påsar. Ja, det var en hel del kan man säga. Mycket nöjd över vad älskling kom hem med :) Så nu behöver vi inte köpa nå mer kläder även fast jag vet att jag kommer att göra det ändå ;) Men vi har nog nu, det kommer inte ens hinnas användas alltihopa innan hon växt ur det. Men tur är väl det, lite variation har ju aldrig skadat! Haha.. Ja men sen när han kom hem ifrån Järbo så drog vi direkt in till Valbo. Där köpte min pappa (snäll som han alltid är) en platt tv till min bror. Ja, kan ni tänka er det? :) Det gick på 2 röda att hitta en på Media Markt så det var snabbt gjort. Sedan åkte vi tillbaka till Sandviken och skulle hem till mamma och göra mat.

Vi har varit hos henne sen dess, Kim åkte och jobbade runt 17 tiden. MIN BABY! Hur ska jag kunna sova utan honom?? Blir så sjukt tomt. Tur jag är så pass trött som jag är, då kanske jag somnar lättare :) Och imorgon är det hans födelsedag. Så det blir både smörgåstårta, min egna tårta (grädde, jordgubbar, riven choklad & strössel) och en massa kakor att välja på. :) Men han lär få sova ut först eftersom han antagligen inte kommer hem förns runt 6.00 imorgon bitti. Men kalaset börjar ju inte förns 16 tiden i alla fall..

Hans/våra kompisar får komma senare i veckan på fika, vill inte ha hit någon mitt upp i rusten när alla möbler står huller om buller och vi har typ inga sittplatser ens. Men dom kan nog vänta ;) Vi blir hos mammsen imorgon och firar Kim, såklart. Jaa det var väl allt för denna gång! Ska se om det hinns med att knäppa nå magbilder i helgen men imorgon kväll, om jag orkar, så kan jag göra det :) Så länge bjussar jag på en bild ifrån köket just nu och mig själv i allra seriösaste pose! ;) Sov gott och ta't lugnt ikväll!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: