2010-05-09
 15:37:33

3 veckor

Idag är det 3 veckor kvar :) Gud så jag längtar..


Nu har pappa åkt hem. Kim ligger och sover än men tänkte väcka honom snart då jag inte kommer ihåg om han skulle jobba natt idag igen eller om han är ledig denna dag. I vilket fall så kanske han ska kliva upp nu när han sovit i över 9 timmar så han inte blir sådär övertrött av att sova alldeles för mycket :)

Ja, så vad har hänt i helgen då? Vi åkte ju in till Valbo igår runt lunch tid. Hittade mammas födelsedags present efter sisådär 5 minuter :P Skönt.. Pappa köpte även en ny mobiltelefon åt honom och älskling hittade en digital fotoram för 300 ,- som vi införskaffade. Ganska häftigt att den bläddrar mellan olika bilder men samtidigt så anser jag att det är en ganska onödig grej att ha men Kim ville ha en och då får han ju såklart köpa en :) Fin är den!
Vi traskade in på Intersport också för att hitta en BB väska och det gjorde vi. På intersport fanns en McKinley väska för 500 ,- som vi tog. Jätte fin, svart. Tar kort på den sen :) Så nu kan man packa den, äntligen!!

Ikväll blir det tvättstuga kl 19, om jag inte minns helt fel. Får gå ned och kolla det sen. Jag försöker tvätta med jämna mellanrum hela tiden så man slipper ha tvättstugan i flera timmar. Är nästan ingen tvätt alls sen jag tvättade sist men kan passa på att tvätta sängkläderna och sådär ikväll. Då vet jag att jag blir klar före 00 inatt åtminstone ;) Hatar att springa där nere på kvällarna när det är mörkt men som tur är så mörknar det ganska sent nu när sommaren börjar närma sig .. Skönt! :)

I alla fall så fick mamma sin present redan igår, vi kunde inte hålla oss och hon har ju faktiskt ingen fungerande dator så vi valde att ge henne den. Vi köpte en Samsung bärbar dator med datorväska och mus :) Gissa om hon vart glad? Kan jag lova. Hur många föräldrar får en bärbar dator i present av sitt barn, svärson och f.d kille (dvs min pappa) ? Kan inte vara många ;) Hon är värd det, behöver se att det faktiskt finns folk som ser till hennes behov också och inte bara hon som ser till alla andras. ♥ MEN.. Jag vill ju självklart ge henne något på självaste födelsedagen också och är man så dum som vi är att man inte kan vänta i någon vecka med att ge presenten så får man helt enkelt köpa något mer. Fast eftersom datorn gick på ett par tusen så blir det en liten present sen.

Så ligger det till.. Men nu ska jag gå in och pussa på min älskling. Hoppas ni har en bra söndag :)


Datorn som mamma fick av oss :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: