2010-05-29
 00:37:14

50års kalas

Hemkommen från mammas 50 års fest för ungefär 2 timmar sedan. Man kände ganska direkt när man kom hem att man vart uttråkad. Men jag orkade inte sitta kvar där, vart rätt trött. Men vart den tröttheten tog vägen när man kom hem vet jag inte.. Det var i alla fall jätte trevligt där, gott med tårta ;) Men nu är jag ensam för (som vanligt) kan inte Kim dricka utan att fortsätta med att gå ut. Det var rätt väntat. Synd om det skulle bli så att jag måste åka in, har ju helst en nykter (och pigg) fästman med mig in. Men orkar inte tänka på det, känns bara så jobbigt och tråkigt att vara ensam. Händer det något så är det ju så.. (Bittra lilla jag)

Jag ska väl försöka sova snart, får se hur det går. Hungrig är jag men orkar inte äta nu.. Mår lite illa och har små ont i magen. Men har ju mått illa i stort sett hela dagen men det släppte på eftermiddagen. Vart även riktigt j*vla sur idag. Ni vet att jag väntat på min nya telefon länge. Beställde den först den 9e maj, då var den slut på lager. I onsdags skickade dom äntligen den och jag räknade med att få den igår. Dock så stod det, där man kan följa paketet på postens hemsida, att den blivit fel sorterad. Den hamnade alltså på Coop Extra istället för Konsum Enen (ligger 5 minuter ifrån varandra med bil) .. Ja, då antog jag att Coop skulle skicka det till Enen istället bara. Men så enkelt var det ju självklart inte.. Åkte först till Enen och kollade om dom fått in den men icke, hon sa att det verkade som den låg kvar på Coop. Åkte till Coop Extra för att hämta ut den MEN vad tror ni händer då? Jo, dom skickade tillbaks den till Örebro!!!! Fy fan vad sur jag vart. Varför skickar man tillbaka den ända till Örebro när den var i rätt stad, skulle bara till en annan Coop butik ?? Dom hade mitt nummer och min adress, svårt att ringa och fråga om jag vill komma och hämta den på Coop Extra eller vänta till nästa vecka och hämta ut den på Enen? Idioter, säger jag bara.. Vart så sjukt less, speciellt när man väntat på den i flera veckor..
Hata posten.. JA!

Ne, nu ska jag väl lägga mig i sängen och försöka sova.. Hoppas ni sover gott!


Fina mamma :)


Min mogna bror och Wedde


Kusin Fredrik


Tjockis jag, mamma och mustasch*stava* Kim


Mamma är glad :)


Bålen som såg extremt god ut, tyvärr fick jag inte smaka just denna
men det fanns en alkoholfri också ;)


Visst ser jag glad ut? Haha.. Kolla korvfingrarna och magen :p


Födelsedagssång :)


Fina Marina och bror som alltid ska vara flumm :p


Johanni, se på hennes vackra ögon :)


Tyvärr fastnade jag inte lika bra på kort som alla andra men denna bjuder jag på ändå :p
Drygt och se hur tjock man blivit överallt - ansiktet på detta kort då.


Fia

Jag hade alkoholstop från och med 18 dagar till BF för sambon. MEn han fick åka på fest, men då med alkoholfri öl och inte mer än 15 min hem ifrån.



PUBLICERAT: 2010-05-29, 07:24:30 | URL: http://vantanpaskrutten.blogg.se/
Angelica

så bra har jag det inte.. snarare tvärtom. här kommer min sambo hem skit full istället. men jag blir inte förvånad!



PUBLICERAT: 2010-05-29, 10:01:55 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Anna

Hej Angelica. Har följt din blogg ett tag men aldrig kommenterat. Väntar med spänning då du har fött din lilla dotter. Jag tycker att det är fruktansvärt oansvarigt och omoget av din sambo att överhuvudtaget dricka, och sen kommer han tillika hem asfull.... Förstår att du känner dig övergiven, är arg och ledsen. Lycka till med allt. // Anna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: