2010-05-20
 19:31:31

Åska & regn

Ja hörrni ni ni :P Idag vart det rejält med regn och åska. Fy! Jag hatar åska men det gick bra ändå. Luften vart så mycket bättre efteråt .. Men känns kvavt igen nu, blää. Måste ha balkongdörren öppen så nu får Sessan vara ute, hennes sår har inte läkt helt och hållet än. Eller vad vet jag, det kanske är läkt :P Det ser i alla fall jätte fint ut och det är 8 dagar sedan vi steriliserade henne nu. Tror ni det går bra att hon är ute ? :)

I alla fall.. Jag gick till mammsen, som vanligt, i förmiddags. Följde med henne ned på stan ett tag men höll på att avlida! Fy fan, det var den värsta äckligaste värmen någonsin! Både varmt och kvavt på samma gång, inte okej! :P Åt en glass på Selmas uteservering och gick sedan hem. Kim städade när jag kom hem, skönt att jag slapp torka golven och grejer. Får sååå ont efteråt! :( Men nu är det städat och fint här i alla fall.. Nu har han åkt och fiskat med Patrik & Anna, jag velade fram och tillbaka om jag skulle med eller inte men jag spar mig. Vi ska åka och fiska på lördag ett helt gäng så jag följer med då istället.. Får se när han kommer hem ikväll.

Själv så satt jag mig och grillade i min ensamhet. Korv med bröd :P Fick i mig 4 st!! Det trodde jag inte. Kan bero på att jag alltid dricker så sjukt mycket när jag äter och drack ingenting nu. Man blir ju riktigt mätt om man häller i sig vatten eller liknande till maten. Fast å andra sidan, det är ju bara bra om jag dricker också när jag har såhär mycket vätska i kroppen plus att man svettas som en kossa på en sommaräng!

Hoppas ni haft en bra dag idag :) Kolla klänningen mamma köpte till lillan idag ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: