2010-05-26
 11:39:36

Barnmorskan

Mm, idag är det ju dags för besök hos barnmorskan som jag skrev igår :) Jag vaknade tidigt och kände mig pigg. Åt en rejäl frukost, tog en dusch och nu vart jag helt plötsligt super trött. Men ingen idé att lägga sig och vila heller, ska ju vara hos BM 13.30 och hinna göra mig i ordning innan dess. Bläää. Huvudvärk börjar jag få med. Men men, bara bita ihop och hoppas det går över snart. Man kanske blir piggare när man kommer ut senare..

Inatt har varit en bra natt, har dock vaknat flera gånger men inget illamående och inte haft speciellt ont. Skönt! Man kan behöva någon natt ibland sådär så man får sova "ordentligt". Härligt väder idag med, vet dock inte om det är lika varmt som det ser ut att vara. Tur man har en termometer man kan kika på så man vet hur man ska klä sig :)

Sitter och uppdaterar min hotmail typ 1 gång i timmen för att se om jag fått något mail från netonnet angående min mobil. Så kom jag på alldeles nyss att dom skrev ju faktiskt att även om dom skickar ut mobilen på förmiddagen så får man inte bekräftelsemailet på att de skickat ut förns på eftermiddagen :P Lite onödigt! Haha..
Får se om den skickas idag *hoppas*

Nä, nu ringer snart Marina så lika bra att avsluta här :) Skriver mer i eftermiddag/kväll hur det gick hos BM.
Ha en jätte bra dag!


lucke

fin header :P



PUBLICERAT: 2010-05-26, 11:56:49 | URL: http://modegrabben.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: