2010-05-10
 10:46:11

Blah Blah Blah

Igår fick jag sånt där pyssel ryck. Ville göra någonting medans jag hade tvättstugan. Började städa ur garderoben eftersom man inte ens kom in där och det ska ju göras innan bebis tittar ut. Mamma kom hit och hjälpte mig bära ner en massa i förrådet som låg och skräpade här hemma. Nu kommer man in i garderoben åtminstone :) Ställde skötbordet och blöjhinken i badrummet :) Mys! Packade även BB väskan så man har det gjort. Är inte helt klar än, behövs köpas lite mer grejer så som extra tandborstar, nattbindor, tidningar och sådär. Ja, ni vet.. Sånt där :P

Har sovit rätt okej. Fick ganska ont i ryggen och så efter att jag plockade igår, foglossningen vart inte direkt bättre men känner inte av lika mycket idag som jag gjorde igårkväll/inatt. Orkade inte tvätta klart allt heller men det viktigast vart tvättat i alla fall.. Idag är det också ett pyssel väder, ska dammsuga lite och sådär i alla fall. Hann inte med det igår då klockan vart så mycket.

Kim jobbar än och har jobbat sen 17.30 igår eftermiddag. Han slutar 12.00 idag så han lär väl ska vara helt slut. Fattar inte hur han orkar jobba sånna där pass. Men men, han är ledig torsdag och fredag .. Träffade honom bara i typ max 1 timme igår. Han sov hela dagen och klev upp efter 16 och åkte iväg strax efter 17 igen :( Tråkigt!!

På eftermiddagen ska jag följa med mamma till Owes och sådär, hon skulle kolla lite :) Kan vara kul att göra någonting idag trots vädret. Behöver städa ur bilen också och ta ut den där jävla luktgranen som stinker! Kan inte sätta in en bebis i bilen så länge det luktar sådär starkt. Ja, det är väl så min dag ser ut :)

Skriver mer sen..


Pappa

Älskar dej Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: