2010-05-21
 11:33:49

Congrats

God morgon :)
Hoppas alla har sovit gott. Det har inte jag gjort! Drömt massa knasigt och vaknat hundra gånger av illamående och sura uppstötningar. Det hjälper inte att magen sjunkit, dom är fortfarande kvar. Men tror det beror på att hon trycker upp rumpan, men jag vet inte. Jobbigt är det i alla fall! :/ Somnade om en stund efter att älskling åkt till jobbet, det var skönt. Han ringde dock och väckte mig men gjorde inte så mycket. Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska följa med och fiska idag eller ej. Fisket imorgon blir inställt, tydligen, så vi/dom tar det idag istället.

Annars vet jag inte vad som händer idag, inget vidare väder direkt heller. Skulle vara skönt att komma bort lite, är ju faktiskt ganska rogivande och trevligt att åka iväg sådär med några man känner :) Avslappnande, liksom.
Jaja, det visar sig..

Har inte så mycket mer att skriva om nu men ha en jätte fin dag!



Jag vill också säga Grattis C&O, det var så härligt att höra! Är grymt glad för er skull :) ♥
Kände med C hur lättnaden kom när hon fick se att sin lilla skatt mår bra. Efter att ha varit orolig måste det vara en otrolig lättnad. Nu har ni varit med om det näst bästa som kan hända er - det allra bästa händer om några månader. ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: