2010-05-07
 22:50:43

Ensamt

Ja, det blir ensamt när min älskling jobbar nätter :( Sååå tomt i sängen! Men 2 timmar innan han åkte iväg till jobbet så låg vi och gosade i sängen. Han är så mysig när han tittar på mig jätte länge och sen säger han "Du är så vacker och underbar" ♥ Okej att jag svarar "nää" på vacker men det känns skönt att höra när man inte känner sig i det vackraste laget. Jag älskar honom så sjukt mycket så jag kan inte sätta ord på det. Mitt fina hjärta.

Ja, annars idag då :) Baby kom hem från jobbet runt 15 tiden, vi hann och somna en snabbis i varandras famn innan han som skulle köpa datorn dök upp. Fick iväg den och sen åkte vi och handlade hem lite nödvändigheter. Kim ville ha lite gotta med sig till jobbet också :) Imorgon bitti kommer pappsen hit också, vi ska åka till Valbo så fort Kim sovit klart efter nattpasset. Där ska vi hitta en present till min kära mamma som snart fyller år ;) Hon är sååå nyfiken men hon har ingen aning om vad det kan vara. Och det är ju så det ska vara också ;)

Efter det vet jag inte vad som händer, älskling börjar jobba redan kl 18 imorgon kväll igen. Han är så duktig som jobbar på såhär mycket övertid :) Har sagt till honom att pengar är inte allt men han vill såklart passa på nu innan han går på semester så vi kan göra lite roliga saker i sommar också .. Är stolt över min blivande man! :)

Men fy vilket väder det har varit idag. Okej att solen har varit framme men istället har det ju blåst sjukt kallt! Men hellre det än regn och rusk. Tycker ni inte? :) Jag tycker det är så tråkigt att bo i hyreslägenhet ibland. Speciellt när jag blir såhär pysselsugen en dag som denna och vill måla om både dörrar och garderober. Vill måla om balkongen också men man får ju inte göra sånna saker. Lite tråkigt! Blev lovade nya dörrar men inget har hänt än, kanske ska ringa och fråga om dom kan komma och fixa det snart så man får det gjort innan bebis tittar ut.

Just ja, på måndag kommer Trygghansa hit och ska prata barnförsäkring också :S Någon som fått ett sånt erbjudande? Dom ringde och boka tid, vill jämföra priser med andra bolag osv. Jag tackade bara ja till ett möte, som vanligt. Tur Kim är hemma när dom kommer så jag slipper bestämma allt själv :P Jaja, det löser sig.

Lillhjärtat mitt har rört på sig som attan idag, tänkte jag skulle filma det men då dog batteriet. SYND men det lär ju ska komma fler gånger ;) Har haft jätte ont i magen idag med, magknip eller nå liknande. Ont har det gjort i alla fall.. Har inte riktigt gått över än heller. Hoppas det är bättre tills imorgon, hade lika igår med. Jag hade ju såhär förut också, för ett par veckor sedan. Men det gick över men verkar komma tillbaka nu.

Jaja, hoppas alla har en bra fredag i alla fall :) Skriver mer imorgon (kanske) ;)


Marie

Hej igen!

Jag rekommenderar dig verkligen att ta den försäkringen på liten. Vi har haft den på våra små och de är verkligen toppen. Nu hoppas jag ju så klart inte att ni behöver utnyttja den, men om man måste så är det aldrig några problem eller tjafs.

Vår stora tjej bröt armen här den 20/4 och vi fick tillbringa natten på akuten. Den 23/4 hade de satt in 1200 kr på vårt konto för sjukhusvistelse mm.

Bara så du vet!

Ha det så gott, kram från Marie i Värnamo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: