2010-05-21
 18:11:26

Fiskat

Trots det dåliga vädret med regn och rusk följde jag med och fiskade :) Använde mitt alldeles nya rosa fiskespö. Hehe! Gick jätte bra att kasta, misslyckades kanske 4 gånger av alla 40 man kastade ut. *Nöjd* Det är ju ganska bra för att vara bland de allra första gångerna. :) Men vi var bara där i ca 3 timmar. Hann med att grilla lite också.
Men vi ska förmodligen(?) ut och fiska imorgon också.

Anna har ju fest ikväll också, hade tänkt gå dit men nu vet jag inte. Är så sjukt trött så jag skulle kunna sova hela kvällen och natten nu. Fick en så sömnlös natt inatt så.. Jag vet inte om jag orkar att sitta med massa folk och vara social samtidigt som man känner sig som en zombie. Har ingenting att ha på mig heller och verkligen NOLL lust att stå och göra sig "fin" .. Tja, det lilla som går att göra någonting åt. Haha! Men Kim ska dit i alla fall.. Känns som man suttit ensam dom senaste helgerna.. Men men..

Här får ni några bilder från idag, var tvungen att ta dom med mobilkameran då digitalkameran inte ville slå på :/
(Minneskortet sitter i vår digitala ram, kanske är därför)







(en suddig bild på Malin)





(står "hoppas inte bryggan sjunker") ;)


(en suddig bild på Anna)


Emma,21 år & Gravid <3

Hej Hej :)



Hur står det till med dig & magen ? :)

Bara bra hoppas jag.

Inte så lång tid kvar nu juh ;) spännande.



Mysigt att åka & fiska :)



Kraam



PUBLICERAT: 2010-05-23, 22:07:29 | URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: