2010-05-05
 08:15:17

Fullt upp

Idag blir det fullt upp hela dagen men det är faktiskt skönt att ha vissa dagar planerade :) Vaknade redan 06.30 typ av att väckarklockan ringde och Kim skulle upp. Dock var han seg med att kliva upp idag så den har ringt var 5:e minut i en timme typ.. Sov orolig inatt med men börjar vänja mig. Vi somnade runt 22 tiden igår i alla fall så man har sovit bra många timmar :) Det behövs ju det med och det är väl nu man ska passa på att sova så mycket som det bara går ;)

Jag har i alla fall tvättstugan klockan 9 *puh* Tur att det inte är nå mycket tvätt. Mellan det ska jag fixa i ordning mig för att sedan runt 12 tiden gå ned på stan och äta lunch med Marina och ev. Jennifer. Efter det blir det raka vägen hem och fixa sista tvätten och sedan åker vi på BB informationen som börjar kl 15 :) Det ska bli riktigt spännande och intressant, faktiskt. Så det var denna dag, det. Imorgon byter jag ju även vecka, wihooo.

Pappa ringde igår också, han ska komma på lördag morgon. Det blir väl sista vändan hit innan bebis kommer :) Vi sålde ju även en dator och han som ska köpa den kommer också hit i helgen och hämtar den. Nice! Får se vad som mer hittas på i helgen, Kim jobbar natt han i alla fall. Min älskling passar på att jobba så mycket han bara kan nu innan han går på semester. Duktig han ♥

Jaja, jag ska väl plocka ihop tvätten och börja tvätta. Tror det är ledigt nu i alla fall. Fy, man skulle haft en tvättmaskin hemma istället men då får vi byta badkaret mot dusch och det vill jag inte. Men det är bara springa upp och ned ;) Ha en bra dag så skriver jag med om BB info ikväll.


Där skulle jag inte satt mig, kom knappt upp igen :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: