2010-05-08
 08:51:24

God morgon

Nu sitter jag här och ska strax äta frukost - känns som jag håller på hungrar ihjäl :S Konstigt det där, vissa dagar kan jag knappt äta någonting för jag känner mig aldrig hungrig men på morgnarna är jag grymt hungrig! Jaja. Väntar även på att pappa ska dyka upp. Men det blir väl inte många knop gjorda förns älskling vill vakna. Tänkte väcka han vid 13 tiden så man hinner in till Valbo och så innan han ska jobba igen.

Har sovit kasst inatt. Somnade inte förns runt 01 tiden och vaknade sedan 04 för att jag var tvungen att gå på toa. Somnade om efter en bra stund och vaknade sen när älskling kom hem. Så sen klockan 06 har jag sovit till och från, kan man säga. Vaknade innan klockan ringde nu på morgonen också. Får lägga mig tidigt ikväll istället, om jag nu är trött, men det lär jag väl ska vara.. Annars idag blir det väl inget särskilt, förutom Valbo då. :)

Ne, nu ska jag baka ihop frukost :P Hoppas ni får en fin dag och en fin helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: