2010-05-24
 11:40:12

Hej och hå

Nu har det varit dött i bloggen ett tag :) Men har varken haft ork eller lust att skriva. Men slänger in ett inlägg nu..
Sitter i sängen fortfarande, fast det är så fint väder. Men jag är så LAT idag, har lite ont också så jag vill nog bara ta det lugnt. Går kanske hem till mammi en sväng sen och sitter på hennes uteplats ett tag. Har lite förvärkar till och från men inget mer än så.. Ja, förutom alla andra plågor som att det trycker på ner mellan benen och sendrag i ljumskar och vader :P Men jag står ut. Vill bara att dom "riktiga" värkarna ska sätta igång snart.
Men nu är det inte långt kvar! Bara 9 dagar, nu har vi gått ned på ensiffrigt. Hihi! Tänka sig att nästa onsdag har vi våran BF dag. ♥ Jag är så nervös samtidigt som jag längtar så sjukt mycket så det finns inte ord för det..
Har en vän som åkte in igår kväll/natt. Fått lite uppdateringar om henne.. Längtar tills jag får veta mer! :) Jag är så grymt avundsjuk men jätte glad för deras skull. Jag håller alla tummar och tår på att allt går som det ska.

Mhm, annars då .. Förutom att vänta med spänning på Lindas bebis så ska man väl försöka få någonting gjort.
En dusch kanske. Tog ett bad igår kväll, fy vad badkaret har blivit litet ;) Tss! Eller är det jag som blivit stor?? Haha.. Trångt var det.. Blir inget mer bada tillsammans med Kim förns man blivit lite mindre iaf, då måste jag nog ligga uppepå honom. Hahah! Knappt så vi får plats tillsammans i duschen längre. Men vad gör det, snart är det "över" och vi kan gå tillbaka till det normala.. Typ.. Nästan ;)

Vi åkte och fiskade en gång till, efter det senaste inlägget. Då vart det i skogen i Storvik. Men sjukt varmt var det! Satt i solen nästan hela tiden och höll på att avlida. Vi åkte hemifrån runt 11.30 tiden, åt på American take away med ett gäng bakfylle huvuden och åkte sedan vidare för att fiska. Kom hem runt 18.30 tiden på kvällen. En hel dag ute! Oj oj, det tog på mina krafter. Inge fisk vart det heller.. Men det var ju inget ovanligt :P

Sen har det inte hänt så mycket mer. Nu väntar vi tills Jysk har sin lagerrensning så vi kan åka dit. Och jag väntar på min nya telefon som kommer på torsdag eller fredag hoppas jag :) Det är riktigt skönt att ha saker att se fram emot så dagarna går lite snabbare. Då säger det bara vips så är det ny vecka. Och denna gång blir det ju faktiskt vecka 40(!!!) Herregud.. På onsdag är det dags för barnmorskan igen också. Hoppas det blir sista gången ;)

Ne, nu lär jag ta tag i den här dagen och dra upp persiennerna och sluta lata ;) Ha en underbar dag!!


Anonym

Jysk i valbo har haft sin lagerrensning.. ska sandviken ha de också?


Angelica

Ja, Sandviken ska också ha :)



PUBLICERAT: 2010-05-24, 17:48:06 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: