2010-05-15
 21:06:44

Idag var man trött

Så typiskt! (Med tanke på vädret) Första gången jag sover till runt 13.00 på dagen. Snacka om att man måste varit skapligt trött! Inatt var jag upp och kissade i vanlig ordning men fy attan vilken värk jag fick efter! Den höll i sig bra länge men var (tyvärr) bara en enda. Men en riktigt kraftig sådan! Gjorde bra ont. Hoppades dock på att det skulle fortsätta men efter att den släppt så somnade jag med en gång. Det blir verkligen som en lättnad när den släpper. Hoppas det är dags snart!! Undra om alla "rykten" om saker som kan sätta igång förlossningen stämmer? Vissa säger att man ska gå mycket, ha sex ofta, städa osv. Men jag vet inte om jag tror på sånt där :P Jaja, hon kommer när hon kommer annars. Kan ju bara hoppas på att det är så snart som möjligt..

När jag hade vaknat kom Marina efter en stund. Vi gick först till mammsen och satt på hennes uteplats :) Riktigt nice! Vill också ha en uteplats och inte en fjuttig balkong. Efter det gick vi ned på stan, träffade på Anna, Sandra, Tobbe G och Emma där med. Dom satt på Lasses och fikade men vi kom ned så sent på stan så allt stängde ju då. Efter det knallade jag och Marina upp till Viking och åt lite mat. Vart en glass till efterrätt :) Gött! Min första Ben & Jerry glass, hehe. Efter det knatade vi hem till mamma igen, satt oss på uteplatsen och jag hjälpte Marina i med sitt löshår. Sen kom älskling, han har varit på fisketävling utanför Gävle idag. Marina åkte hem och vi gick också hem, grillade lite men jag var inte så jätte hungrig eftersom vi hade ätit bara någon timme innan. Men gött vare! Grillad kyckling tycker jag är 100 gånger godare än kött :) Det blir sååå saftigt och mjukt.

Ikväll blir det en lugn kväll :) Trots att jag sovit så länge så är jag bra seg efter denna dag. Nyss kommit ur från en skön dusch med min man. Han åkte precis iväg och ska hämta Tommys bil, han ska skjutsa några kompisar till Gävle ikväll. Får se han om han åker och hämtar dom också..

Hoppas ni haft en fin dag i värmen! Och nu håller vi tummarna att den kommer tillbaka snart.




blondstar - mamma till max 090605

hur gör ni när ni rgillar kyckling? tycker de är så svårt.. men hört man ska ha dom i folie så dom inte bräns!



PUBLICERAT: 2010-05-16, 09:29:18 | URL: http://blondstar.blogg.se/
blondstar - mamma till max 090605

ok, ja vi har bara elgrill med sen vi bodde i lägenhet men vi vill ha en gasolgrill helst då vi inte gillar elgrillen :P men vi får prova oss fram då, tycker de brukar fastna o ta tid, men tar ni en hel file eller delar ni?



PUBLICERAT: 2010-05-16, 09:36:55 | URL: http://blondstar.blogg.se/
blondstar - mamma till max 090605

okej! ja vi får prova oss fram lite mera då :)



PUBLICERAT: 2010-05-16, 09:45:19 | URL: http://blondstar.blogg.se/
Marina

Gud va gott med grillat! Nu blev jag sjukt sugen på de. Du, jag, Kim och Magnus lär ta o grilla någon kväll :)



PUBLICERAT: 2010-05-16, 12:03:29 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: