2010-05-01
 17:09:34

Inte okej

Inte okej väder! Det är så sjukt tråkigt att sitta inne när man har varit ute varje dag, bra länge. Dessutom jobbar min älskling, vet inte hur länge heller. Men trots att jag suttit framför datorn hela dagen och varit uttråkad så har tiden flygit iväg. Snart är det kväller, igen. Eftersom det varit en "innersittar dag" idag så hade man ju kunna städat lite eller göra någon nytta men icke! Har varit så sjukt trött och inte alls på humör för att plocka här hemma. Ska ta mig ut en liten sväng sen, gå till brorsan med nå xbox spel (om jag hittar på alla) och då kan man ju suga i sig lite av friska luften också. Det har ju åtminstone slutat regnat nu..

Jag vill göra någonting mer innan bebis tittar ut. Alltså, tillsammans med Kim. Har en känsla av att det kan bli lite svårt att göra det på några månader framöver. Vet inte riktigt vad heller, åka någonstans och uppleva någonting. I alla fall göra någonting mer tillsammans. Vi kommer ju såklart göra massvis med saker som en familj sen men det dröjer ju också. En sista resa tillsammans, bara han och jag :) Det skulle vara så mysigt. Några förslag?

Jag tror även jag ska passa på att vaxa och färga brynen. Skulle vilja prova på ögonfransförlängning också men vet inte exakt vad det kostar. Ska kika med Therese som jobbar med sånt där :) Pyssla om sig lite extra sådär innan förlossningen.. Jaja, det visar sig vad man hinner med. Jag hoppas alla hade en fin Valborg också :)

Talk to ya'll later ♥


Anonym

Jag fick barn för 2 månader sedan och såhär i efterhand kan jag tycka att jag och sambon skulle hittat på mer saker. Vi tog en weekend till stockholm men inget mer, tyvärr. Vi skulle gå på bio men det blev uppskjutet hela tiden och sen ville lillan titta ut.



Men som sagt så kan man ju göra saker tillsammans med bebisen också, det är väldigt mysigt att ta en frukost på ett café exempelvis :) Gå en promenad i stadsparken och äta glass är också najs :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: