2010-05-17
 09:26:15

Nu är det nära

Om ca 16 dagar kommer mitt liv att förändras :) Till det bättre, såklart! Jag längtar så himla mycket nu. Även fast de få värkar jag haft har gjort riktigt ont så blir man besviken när de inte fortsätter. Men snart så, hoppas vi! Kim tror denna vecka eller i början på nästa. Vad tror ni om ni får gissa? :) Jag själv vet faktiskt inte. Jag trodde ett tag att jag skulle få före BF men nu är jag så osäker. Man kan ju aldrig veta och jag lägger inte direkt ned någon större mängd energi på att spekulera i det heller. Jag vill bara slippa gå över tiden hela 2 veckor. Några dagar är okej, men inte mer än så ;) Så jag hoppas lillan känner att det börjar bli för trångt där inne snart och vill komma ut till mamma och pappa ♥ Nu sover jag i alla fall när jag känner för det, oavsett om det är fint väder. Jag kommer ha hela sommaren på mig att njuta av värmen men jag kanske inte kommer få njuta av sömn lika mycket ;) Lika bra att lyssna på kroppen - vill den sova så behöver jag det. Eller hur? :) Dumt att "säga" emot ;P

Igår vart det jätte lugnt, det regnade ju en massa också fast det var varmt ute :) Enda svängen ut då var till affären. Jag sov jätte länge igår också och kände mig helt mörbultad när jag vaknade. Skulle säkert ha kunnat sovit bort hela dagen. Jag och älskling gick upp efter 13 tiden. Vi låg och drog oss i sängen bra länge efter att vi vaknat också. Men skönt var det! Jag hade rätt ont och den korta stund jag var upp på morgonen fick jag som världens j*vla sendrag i ljumskarna. Det gjorde SÅ ont så benen vek sig på mig. Tur att jag hade toaletten alldeles bredvid mig annars hade jag väl stupat rätt i golvet. Jag har känt av dom där "sendragen" förut med fast inte så kraftiga att benen viker sig. Ne usch, riktigt ont gjorde det. Men men, många olika smärtor man får känna på nu :) Spännande.. Haha!

Vad händer idag då ? Jadu, ingen som vet.. Det är ju grymt väder i alla fall och jag känner mig pigg. Så ut blir det :) Har tvättstugan kl 15 också. KUL! Men det måste göras. Kommer nog gå hem till mammi och sätta mig på hennes uteplats ett tag idag :) Kanske ned på stan och ta en glass eller nå. Får se vad som händer.
Men först ska jag kliva upp ur denna säng, äta frukost och dona lite :) Ha en underbar dag!


Marina

Som jag sagt förut :P



30 Maj eller 5 Juni tror jag :)



PUBLICERAT: 2010-05-18, 22:15:09 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: