2010-05-31
 21:21:30

Ny mobil

Idag kunde jag äntligen hämta ut mobilen efter allt krångel som vart. Mycket nöjd! Den är rätt komplicerad och kommer ta tid att lära mig skriva på den, haha. Men den är jätte fin :)

Efter att jag hämtat ut mobilen så gick jag till mamma en stund, där var också brorsan och Neo. Var där i någon timme, satt som vanligt på uteplatsen och njöt av värmen. Jag gick hem en sväng och gjorde klar mammas lite försenade Mors dag present :) Kim följde med dit när vi skulle lämna den, hon vart jätte glad. :) Det var en liten bok som man fyller i själv, klipper och klistrar osv. Jätte fin! Den kan köpas » här « till ett bra pris. Det finns även Pappa böcker och "Min älskling" böcker som man kan ge bort. Mys! En riktigt bra present.

Efter besöket hos mamma gick jag och älskling och köpte pizza (ja, vi har löst problemen. tack och lov) och myste framför en dokumentär som fick mig sådär blödig som vanligt. Resten av kvällen blir det bara att slappa, är så jäkla trött på kvällarna nu. Men det är väl bra, sover så bra på nätterna då också. Hoppas ni haft en bra helg..

2 dagar kvar till beräknad förlossning ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: